• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hehe. Va i Globen efter lunch och sÄg att de hade hemma. Messade brorsan att han kunde dra dit o handla nÀr han kommer hem frÄn sportlov... kanske inte Àr sant lÀngre?
image.jpeg
"Golgo" Tuna SBBN023 dÀr till höger. För 13k :wideyed:.

Cool indeed. Jag lÀste precis att de röda detaljerna pÄ tavlan Àr lysmassa (lÄnad bild)...

SBBN023_lume.jpg
StÀmmer vÀl typ, det röda lyser knappt och slocknar vÀldigt fort till skillnad frÄn tavlans lume. Det jag inte riktigt gillade med klockan var att allt Àr sÄ svart, svarta visare mot svart tavla gör den vÀldigt svÄravlÀst.

En mÄnad med skx 007:
Tröttnat
Repat glaset
Köpt band till den.

Men ska nog fÄ vara med lite i sommar om jag vÄgar mig utanför dörren :)

I vÀntan pÄ fredagstrÄden samt att denna trÄd rÄkat hamna pÄ sida 2. Inte OK!

HÀr har vi den. SNA139. PÄ ett Hadley Roma Cordura Canvas istÀllet för pÄ lÀnken. Sjukt bra!
sna139_zpsj3rfgnjc.jpg
Grymt! Ser bra ut pÄ kanvas. Hur fick du tag i den? Also, sÀg till om du ska sÀlja...

Dum frÄga kanske, men visst Àr det dÀr klockorna du hÀmtade frÄn KM i Globen igÄr?

Min undran Àr, (om det nu stÀmmer), varför det Àr engelsk/tysk dagskiva. Jag har alltid trott att de klockor som hamnar i Sverige fÄr svenska som ett av alternativen? Eller Àr det nÀgot man brukar fÄ komplettera med sjÀlv i efterhand?

I övrigt röstar pÄ pepsin som dagens val. Det behövs lite fÀrg en jÀmngrÄ dag som idag :)

Dum frÄga kanske, men visst Àr det dÀr klockorna du hÀmtade frÄn KM i Globen igÄr?

Min undran Àr, (om det nu stÀmmer), varför det Àr engelsk/tysk dagskiva. Jag har alltid trott att de klockor som hamnar i Sverige fÄr svenska som ett av alternativen? Eller Àr det nÀgot man brukar fÄ komplettera med sjÀlv i efterhand?

I övrigt röstar pÄ pepsin som dagens val. Det behövs lite fÀrg en jÀmngrÄ dag som idag :)
Svar ja, klockorna frÄn igÄr. Tyska/Engelska Àr ju bra dÄ Ätminstone FREitag ser ut som svenska. Tror aldrig svenskt daghjul varit standard frÄn fabrik Àven om jag sett det pÄ nÄgra 6139-kronografer. Kanske var ditsatt i efterhand?

Tillbaka
Topp