Bosse
Friends of KS
SBCM023 var det och inget annat,Bilder var det, kör ett pÄ min bÀttre hÀlfts vardags Seiko, hÀmtad idag efter batteribyte och (godkÀnt) trycktest
![]()
(SBDC023)
//Bosse
ja ja 023 var i det minsta rÀtt
//Bosse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBCM023 var det och inget annat,Bilder var det, kör ett pÄ min bÀttre hÀlfts vardags Seiko, hÀmtad idag efter batteribyte och (godkÀnt) trycktest
![]()
(SBDC023)
//Bosse
Det dÀr blev riktigt snyggt till sist!I sommar kan SKX:en fÄ konkurrens. Har införskaffat en 7002 som jag har bytt vridring pÄ (frÄn Crystaltimes) samt monterat ett klorinblekt och misshandlat 50/50-pepsiinsert. Perfekt sommarklocka.
![]()
![]()
![]()
Sjukt snygg och vilken hÀrlig tavla!SBDC039
![]()
![]()
![]()
Skugga
![]()
![]()
![]()
Sol
Vilken jÀkla klocka! Sjukt att det inte finns bÀttre bilder pÄ denna att googla fram. Storleken Àr klockren (45x45x13,8) och tavlan skiftar riktigt riktigt bra. Hela vridringen Àr keramisk och kronhalsen Àr tjock och kanontrevlig. Mycket nöjd!
NÄgon som sitter pÄ en packning till en 7002/6309-bezel?
Grym look pÄ denna2628-004a
![]()
Kör och fotar, whisky pÄ jobbet. Detta ser inte bra ut BosseTar en whiskey pÄ jobbet
![]()
(SBGX001)
//Bosse
SÄ jÀkla cool grattis!! Glasbaksidan Àr verkligen en hÄllkÀften detta Àr 9F!! grejVore kanske pÄ sin plats att visa upp nytillskottet hos undertecknad. Bildkvaliteten finns det dock en del önska om dÄ jag varken har speciellt god utrustning eller intresse för foto. Vilket Àr synd pÄ en sÄpass fin klocka.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGV019
Bra köp! Grattis.Vore kanske pÄ sin plats att visa upp nytillskottet hos undertecknad. Bildkvaliteten finns det dock en del önska om dÄ jag varken har speciellt god utrustning eller intresse för foto. Vilket Àr synd pÄ en sÄpass fin klocka.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGV019
Ascool! Du hittar dÄ ena udda modeller dÀr ute.2628-004a
![]()
Grymt. Alla borde ha enVore kanske pÄ sin plats att visa upp nytillskottet hos undertecknad. Bildkvaliteten finns det dock en del önska om dÄ jag varken har speciellt god utrustning eller intresse för foto. Vilket Àr synd pÄ en sÄpass fin klocka.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGV019
Tack. Ja Trintec och Bell & Ross tyckte oxÄ den var fin tydligenAscool! Du hittar dÄ ena udda modeller dÀr ute.
Gratulerar! Den dÀr Àr sÄ helrÀtt.Vore kanske pÄ sin plats att visa upp nytillskottet hos undertecknad. Bildkvaliteten finns det dock en del önska om dÄ jag varken har speciellt god utrustning eller intresse för foto. Vilket Àr synd pÄ en sÄpass fin klocka.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGV019
10 poÀng!!!Vore kanske pÄ sin plats att visa upp nytillskottet hos undertecknad. Bildkvaliteten finns det dock en del önska om dÄ jag varken har speciellt god utrustning eller intresse för foto. Vilket Àr synd pÄ en sÄpass fin klocka.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGV019
Sjukt cool. Vad Àr det för strap om man fÄr frÄga?2628-004a
![]()
Tack! Har letat ett tag efter den. Marine Nationale tillverkad av fransk fallskÀrm.Sjukt cool. Vad Àr det för strap om man fÄr frÄga?
Grattis dÀr!Vore kanske pÄ sin plats att visa upp nytillskottet hos undertecknad. Bildkvaliteten finns det dock en del önska om dÄ jag varken har speciellt god utrustning eller intresse för foto. Vilket Àr synd pÄ en sÄpass fin klocka.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGV019
Nice! Den blÄ ser riktigt trevlig ut!![]()
Nu har de sista modellerna kommit, alltsÄ de med pepsibezel och fÀrgade visare.