Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har litet samma hÀr - har kört min Shogun nÄgra dagar. Fast jag har ju förstÄs annat att byta med. Det Àr av den hÀr anledningen som man aldrig kan bli OWG.Börjar bli lite rastlös av att haft denna pÄ i tre veckor nu dÄ alpinisten fortfarande Àr hos seiko för garanti Àrende![]()
![]()
Nej det funkar bara inte med owgHar litet samma hÀr - har kört min Shogun nÄgra dagar. Fast jag har ju förstÄs annat att byta med. Det Àr av den hÀr anledningen som man aldrig kan bli OWG.![]()
![]()
TyvÀrr lider vi alla av samma problem i olika utstrÀckning.Börjar bli lite rastlös av att haft denna pÄ i tre veckor nu dÄ alpinisten fortfarande Àr hos seiko för garanti Àrende![]()
![]()
Jag misstÀnker att det inte finns nÄgon klocka som skulle duga som enda klocka oavsett hur fin och bra den Àr...TyvÀrr lider vi alla av samma problem i olika utstrÀckning.
Ja, du har helt rÀtt. Vet inte vad jag tÀnkte faktisktDet dÀr Àr ett modellnumret dvs verk+boett , referens Àr lite svÄrare att hitta. Vi har JDM kataloger i referensarkivet men nog inga internationella
Hehe, sÄg det. Nu kommer jag aldrig sÀga fel pÄ det iallafallSka man vara petig Àr 7009-8081 inte referensnumret utan boettnumret.
Seikos referensnummer fÄr man leta efter i rÀtt Ärs katalog men i stort sett ingen anvÀnder dom, 62MAS Àr vÀl undantaaget.
Edit, oops, ser nu att jag tvÄa pÄ bollen efter FreakyLeo.
Snöar duktigt idag![]()
![]()
Grymt fin! Vad heter modellen?![]()
![]()
Riktigt fin faktiskt!
Grymt fin! Vad heter modellen?
Jag har inte provat exakt den modellen men dÀremot nÄgra andra frÄn Crafter Blue och de har alltid hÄlla hög kvalitet. De Àr vÀl vÀrda sina pengar enligt min mening. Jag gillar deras produkter!sugen pÄ detta band, nÄn som testat?
tÀnkte i combo med![]()
22mm Crafter Blue - Black Rubber Curved Lug Watch Band compatible with Seiko 5, PVD Black Buckle
Seiko replacement rubber watch strap perfectly fit the new 2019 Seiko 5 Sports re-born SRPD Series: SRPD79, SRPD51 to SRPD85 models. Curved end NBR Black rubber watch band by Crafter Blue. The Best Seiko 5 rubber strap.www.strapcode.com
![]()
Hade en SS skyrider med liknande stronk och gillade det starkt!
![]()
Riktigt fin faktiskt!
Mycket snygg!
Den svarta var vÀldigt tjusig![]()
![]()
Riktigt fin faktiskt!
BÄda Àr snygga. SvÄrt att vÀlja dÀr.Den svarta var vÀldigt tjusig![]()
Ja jag hÄller med helt och hÄllet!BÄda Àr snygga. SvÄrt att vÀlja dÀr.