Bud66
Basic
Det tackar jag och bugar för. Har ju precis börjat men redan konstaterat att en lÄda för 8 klockor inte rÀcker lÄngtTrevligt. KÀnns vÀldigt personlig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det tackar jag och bugar för. Har ju precis börjat men redan konstaterat att en lÄda för 8 klockor inte rÀcker lÄngtTrevligt. KÀnns vÀldigt personlig.![]()
En ut, en in. Det Àr det som Àr utmaningen.Det tackar jag och bugar för. Har ju precis börjat men redan konstaterat att en lÄda för 8 klockor inte rÀcker lÄngt![]()
Mmm.. Har förstÄtt det. TyvÀrr kÀnner jag redan nu att jag kommer misslyckas. Kraftigt kan tillÀggas..En ut, en in. Det Àr det som Àr utmaningen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HallÄ alla!
Har svÄrt att vÀlja vilket band jag ska ha pÄ min Samurai. TyvÀrr fÄr den inte den tid den förtjÀnar pÄ handleden.
Vad sÀger ni? Vilket band anser ni passar bÀst?
Har nÄgra ytterligare Natos undanstoppade men ingen jag direkt kÀnner Àr bÀttre Àn dessa.
(Personligen lutar jag mot camon, men huuj vad trÄkigt)
Var har du köpt det coola gröna Natot?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HallÄ alla!
Har svÄrt att vÀlja vilket band jag ska ha pÄ min Samurai. TyvÀrr fÄr den inte den tid den förtjÀnar pÄ handleden.
Vad sÀger ni? Vilket band anser ni passar bÀst?
Har nÄgra ytterligare Natos undanstoppade men ingen jag direkt kÀnner Àr bÀttre Àn dessa.
(Personligen lutar jag mot camon, men huuj vad trÄkigt)
Det Àr köpt pÄ MKS Straps. PÄ den tiden England var med i EU.. SÄ det Àr ett gammalt Nato. DÀr jag handlar nu Àr pÄ www.esprit-nato.com. FransmÀn. Stor sortering, Àven i udda storlekar.Var har du köpt det coola gröna Natot?![]()
Ăr du nöjd med speedtimern?FĂ€rdig!
![]()
(Not)
Problematiskt nöjd. Mitt klockintresse nĂ€stintill avstannade efter jag skaffade den. Min absoluta go-to.Ăr du nöjd med speedtimern?
Otroligt lÀcker King Quartz pÄ lÀnk dÀr. Vad Àr det för referens?FÀrdig!
![]()
(Not)
Tack!Otroligt lÀcker King Quartz pÄ lÀnk dÀr. Vad Àr det för referens?
Grattis! Jag Àlskar de dÀr 70-tals sunbursttavlorna.![]()
Den hÀr kom frÄn Tyskland i veckan. Ref: 6106-7440, nyservad och klar. Verkar faktiskt som den gÄr riktigt bra.
Men rött lÀdernato... Inte riktigt för mig. SÄ jag har bestÀllt nÄgra stycken 18mm "vanliga" Natos.
Tack! VÀrsta Àr att jag kikar efter mer vintageklockor nu.. Vid sidan om allt annat jag kikar efterGrattis! Jag Àlskar de dÀr 70-tals sunbursttavlorna.
Det finns sÀkert stödgrupper med EU-bidrag.Tack! VÀrsta Àr att jag kikar efter mer vintageklockor nu.. Vid sidan om allt annat jag kikar efter![]()
Hahahaha!Det finns sÀkert stödgrupper med EU-bidrag.
SĂ„ himla cool!En till soliga dag med denna
![]()