Den Àr riktigt charmig tycker jag. Kan varmt rekommenderaSÄ himla cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr riktigt charmig tycker jag. Kan varmt rekommenderaSÄ himla cool!
Fin samling! Dom tvÄ tomma platserna tycker jag ska fyllas med en Skx och en klassisk Seiko femma.![]()
Fick hem en ny klocklÄda idagSom synes Àr det 3 platser lediga.. NÄja, en ny vintageare Àr pÄ vÀg men de resterande 2 platserna mÄste ju fyllas upp
![]()
Astron GPS solar!!Fin samling! Dom tvÄ tomma platserna tycker jag ska fyllas med en Skx och en klassisk Seiko femma.
Det Àr faktiskt en Seiko 5:a pÄvÀg. En grön rackare. Det Àr den jag omnÀmnde som vintagearen.. SKX ligger nÀra tillhands. En MAS 62:a likasÄ. En Willard SLA 033 Àr ju drömmen. TyvÀrr lite vÀl kostnadsdrivande i nulÀget för mig.Fin samling! Dom tvÄ tomma platserna tycker jag ska fyllas med en Skx och en klassisk Seiko femma.
Gillar ocksÄ det stuket. Har gjort nÄgra sÄdana moddar sjÀlv genom Ären.Oem+ look.![]()
Gillade inte den fÀrgade sekundvisaren, sÄ blev en SLA037 för min del. Men har börjat fÄ samma spöken trots att det hÀr var min grail och g-a-r-a-n-t-e-r-a-t skulle stanna
![]()
Nu var det hÀr ett litet tag sen, men jag Àr inte sÄ snabb!Haha, ja alltsÄ jag Àr otroligt svag för blÄnerade visare, men slÄr slint i mig nÀr det Àr mÄlade och inte blÄnerade..
Urverket Àr pÄ Seiko vis, inget man skriver hem om direkt. Ligger vÀl 10-20 sekunder + per dag, sÄ typ inom spec. Men high-beat flyter fram fint och Àr ljuvligt att titta pÄ iaf![]()
Var Àr Springdrive modellen?
AjVar Àr Springdrive modellen?
"Heads up" om nÄgon Àr sugen pÄ denna skönheten!!!!! PMSeiko 7A28-7060 Titan -83
Underbar!
![]()
![]()
![]()
![]()