Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀgg ut den pÄ Chrono24 dÄ. HÀr blir nog svÄrt att fÄ mer Àn 4-5K.Tjena alla Seiko-kungar!
Ber om ursĂ€kt om jag Ă€r i fel trĂ„d för min frĂ„ga men; jag stĂ„r i begrepp att köpa min första lite dyrare klocka och har tĂ€nkt finansiera delvis med att sĂ€lja nĂ„gon/nĂ„gra jag har hemma. En av de Ă€r en Seiko Sarb035 och tĂ€nkte höra med er vad ni bedömer att vĂ€rdet ligger pĂ„? NĂ€r jag kollar pĂ„ internationella sajter som Chrono24 verkar de ligga runt 8-9 tkr medan jag har sett historik hĂ€r pĂ„ KS att de gĂ„tt för runt 4-5. Var tror ni att den ligger? Ăr troligtvis inte intresserad av att sĂ€lja om det ligger runt 4 tkr.
Tack!
Johan
Att tillÀggas kan att alla klockor pÄ C24 Àr osÄlda.LÀgg ut den pÄ Chrono24 dÄ. HÀr blir nog svÄrt att fÄ mer Àn 4-5K.
Tack för svar!Att tillÀggas kan att alla klockor pÄ C24 Àr osÄlda.
Bara för att folk dÀr vill ha 8-9 betyder det inte att de kommer fÄ det.
KÀnns som att C24 lÀgger pÄ lika mycket prutmÄn som Blocket.
Jag ska inte lura dig heller.Tack för svar!
FÄr man verkligen mer pÄ C24? TÀnker pÄ provision, men ocksÄ den urusla valutavÀxlingen.Jag ska inte lura dig heller.
Du fÄr sÀkert mer pÄ C24 Àn hÀr, men jag skulle inte rÀkna med de summor som stÄr dÀr.
Generellt lite lÀgre priser hÀr pÄ KS, men trevligare affÀrer att göra.
Kul nÀr man ser klockor man sjÀlv haft pÄ nya handleder och att de fortsatt Àr uppstattade.
Det varierar sÀkert frÄn modell till modell, men om dessa ligger ute för 8-9 Àr vÀl 6-7 rimligt vilket Àr mer Àn 4-5 Àven efter avgifter.FÄr man verkligen mer pÄ C24? TÀnker pÄ provision, men ocksÄ den urusla valutavÀxlingen.
FÄr man verkligen mer pÄ C24? TÀnker pÄ provision, men ocksÄ den urusla valutavÀxlingen.
HÄller helt med dig. Men behÄller den nog för tillfÀllen den passar till.Jag ska inte lura dig heller.
Du fÄr sÀkert mer pÄ C24 Àn hÀr, men jag skulle inte rÀkna med de summor som stÄr dÀr.
Generellt lite lÀgre priser hÀr pÄ KS, men trevligare affÀrer att göra.
Kul nÀr man ser klockor man sjÀlv haft pÄ nya handleder och att de fortsatt Àr uppstattade.
Satan, vad hÀftig! ggInte ofta man ser rosa patina!
![]()
Fler nyheter. Vet inte vad jag ska tycka om dessa? Tror det Àr hata eller Àlska pÄ dessa.Nyheter, intressant Marinemaster.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag förstÄr dem inte alls och tycker att de Àr hemska. Med det sagt, kommer det sÀkert en dag dÄ jag fattar grejen och absolut mÄste ha en.Fler nyheter. Vet inte vad jag ska tycka om dessa? Tror det Àr hata eller Àlska pÄ dessa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och bl.a. SPB 511, den vita, kommer med nytt spĂ€nne med microadjustment. Hoppas kunna prova det till min spbâŠNyheter, intressant Marinemaster.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkar vara inspirerade av Seiko Vanac.Jag förstÄr dem inte alls och tycker att de Àr hemska. Med det sagt, kommer det sÀkert en dag dÄ jag fattar grejen och absolut mÄste ha en.
Nice! Borde bli standard pĂ„ klockor idag kan jag tycka.Och bl.a. SPB 511, den vita, kommer med nytt spĂ€nne med microadjustment. Hoppas kunna prova det till min spbâŠ![]()
Ja jÀvlar, du har helt rÀtt.Verkar vara inspirerade av Seiko Vanac.
Ăven till GMTn, SPB509. Monteras vĂ€l kanske som standard pĂ„ alla nya modeller frĂ„n och med nu i premiumsortimentet? (6r och uppĂ„t) eller kanske bara pĂ„ specialmodeller, limiterade etc.Och bl.a. SPB 511, den vita, kommer med nytt spĂ€nne med microadjustment. Hoppas kunna prova det till min spbâŠ![]()