• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Min Àr utanför garantin och jag har haft flertalet 6r35 och de Àr verkligen en hit and miss. Jag moddar lite sÄ har nh35 hemma och kan byta med
Tjena, min SPB 149 med 6R35 gick riktigt bra i flera Ă„r..tills den inte gjorde det lĂ€ngre. Saktar sig mer Ă€n 60s/dygn och urmakaren hittar inte felet. Bra amplitud osv. Är din erfarenhet att det bara Ă€r att byta verket? NĂ„gon som vet vad som kan vara problemet?

Tjena, min SPB 149 med 6R35 gick riktigt bra i flera Ă„r..tills den inte gjorde det lĂ€ngre. Saktar sig mer Ă€n 60s/dygn och urmakaren hittar inte felet. Bra amplitud osv. Är din erfarenhet att det bara Ă€r att byta verket? NĂ„gon som vet vad som kan vara problemet?
Jag har inte haft min hos min uris. Mest för att han inte gillar Seiko 😅 Men tĂ€nker att det Ă€r bra mycket billigare att byta till ett nh35. Inte tĂ€nkt göra mig av med klockan heller sĂ„ det pĂ„verkar inte för nĂ„gon försĂ€ljning för mig.

Jag har inte haft min hos min uris. Mest för att han inte gillar Seiko 😅 Men tĂ€nker att det Ă€r bra mycket billigare att byta till ett nh35. Inte tĂ€nkt göra mig av med klockan heller sĂ„ det pĂ„verkar inte för nĂ„gon försĂ€ljning för mig.
Fattar, gubben jag gĂ„r till Ă€r inte heller jĂ€tteförtjust i Seiko. Gamla Certina, Tissot och sĂ„nt gillar han 😄 Hur vĂ€l lyckas du fĂ„ ett nh35 att gĂ„?

Nu blev det korspost med det kan inte hjÀlpas nÀr vÀdret ger lite feeling
1000004811.jpg

Tillbaka
Topp