• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Alternerar ni mellan lÀnk och lÀderarmband beroende pÄ Ärstid?
BÀr aldrig lÀnk. Vet inte vad det Àr men aldrig varit för lÀnk. MÄste fan tvinga mig sjÀlv att köra med det 1 vecka i alla fall och se ifall det vÀxer pÄ en. Oyster blir nog svÄrt men en vettig Jubilee blir det nÄn gÄng.
 
BÀr aldrig lÀnk. Vet inte vad det Àr men aldrig varit för lÀnk. MÄste fan tvinga mig sjÀlv att köra med det 1 vecka i alla fall och se ifall det vÀxer pÄ en. Oyster blir nog svÄrt men en vettig Jubilee blir det nÄn gÄng.
Jag Àr lite likadan, kÀnns som att klockan blir vÀldigt tung. Ska ocksÄ testa ett jubilee tÀnkte jag. LÀnken till min cocktail-time Àr dock top notch!
 
Som denna trÄden bevisar om och om igen. En skönhet som klÀr i allt. Cordura Sand.
833F1A9E-B075-4DAA-9EEA-D2B3978D9210.jpeg
 
Senast Àndrad:
Jag Àr nog inte ensam om att vilja ha en alpinist i samlingen, men nÀr man vÀl har alpinisten runt handleden sÄ Àr det nÄgot man stör sig pÄ utan att kunna peka finger pÄ vad det Àr...
Hur som helst, vad tycker ni om den nya limiterade 2020 alpinisten, SPB199J1? Funderar pÄ en.
 
Jag Àr nog inte ensam om att vilja ha en alpinist i samlingen, men nÀr man vÀl har alpinisten runt handleden sÄ Àr det nÄgot man stör sig pÄ utan att kunna peka finger pÄ vad det Àr...
Hur som helst, vad tycker ni om den nya limiterade 2020 alpinisten, SPB199J1? Funderar pÄ en.

Har ocksÄ kikat pÄ dom nya "mini-alpinisterna" dÄ avsaknaden av kompassring Àr ett plus i min bok. LÀr tyvÀrr dröja innan jag kan prova en pga dom nya restriktionerna :(
 
Oja, oja! Den dÀr förbaskade kompassringen gör ju hela klockan, men stör mig sÄ in i sjutton pÄ att 99% av fallen sÄ linjerar inte kompassringen.
 
Har ocksÄ kikat pÄ dom nya "mini-alpinisterna" dÄ avsaknaden av kompassring Àr ett plus i min bok. LÀr tyvÀrr dröja innan jag kan prova en pga dom nya restriktionerna :(
Om du bestÀller hem en inom EU har du minst 14 dagars ÄngerrÀtt. Meningen med ÄngerrÀtten Àr just att ersÀtta möjligheten att prova i butik. :)

Du kan som mest fÄ betala returfrakt, men slipper ta dig till en butik.
 
Om du bestÀller hem en inom EU har du minst 14 dagars ÄngerrÀtt. Meningen med ÄngerrÀtten Àr just att ersÀtta möjligheten att prova i butik. :)

Du kan som mest fÄ betala returfrakt, men slipper ta dig till en butik.

Mjo, har funderat pĂ„ det. Dock brukar jag kĂ€nna mig lite tölpig nĂ€r jag skickar tillbaka saker som jag har bestĂ€llt dĂ„ det blir extra jobb för butiken. Men jag kanske Ă€r lite för gammaldags/solidarisk av mig 😅
 
Haha, du kan inte lÀgga upp bilder bara sÄdÀr utan att ge en mini recension. Vad tycks?


StÀmmer bra det. :)
SvÄrt att ge en recension efter sÄ fÄ dagar men jag tycker den sitter riktigt bra pÄ armen och jag gillar den dova tavlan, sen gillade jag bÄda banden som kommer med klockan, det beiga fot Äka pÄ min sna411 och dÀr kÀnns det som en helt ny klocka, banden kÀnns pÄkostade vad gÀller seiko men det kanske Àr pga den högre prisklassen som seiko placerat den i
 
SvÄrt att ge en recension efter sÄ fÄ dagar men jag tycker den sitter riktigt bra pÄ armen och jag gillar den dova tavlan, sen gillade jag bÄda banden som kommer med klockan, det beiga fot Äka pÄ min sna411 och dÀr kÀnns det som en helt ny klocka, banden kÀnns pÄkostade vad gÀller seiko men det kanske Àr pga den högre prisklassen som seiko placerat den i
Har du bild pÄ tavlan utomhus? GÀrna nÄgon solig dag. :)
 
Tillbaka
Topp