Icke! Det kör jag sjÀlv ibland. Ska visa mina gröna alpinist-band sen.För mycket grönt med grönt canvas..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Icke! Det kör jag sjÀlv ibland. Ska visa mina gröna alpinist-band sen.För mycket grönt med grönt canvas..?
Har kört grön canvas pÄ min. PÄ grÀnsen men funkar tycker jag.För mycket grönt med grönt canvas..?
Kanske hade behövts nÄgon annan fÀrg pÄ sömmen för att bryta av liteFör mycket grönt med grönt canvas..?
Vad har du för band pÄ den? Passade riktigt bra!En sista Alpinist-hyllning för Äret! Tack min gröne vÀn!
Fan vad fin den Àr! Keeper!En sista Alpinist-hyllning för Äret! Tack min gröne vÀn!
Detsamma! Ta bort annonsen nuFan vad fin den Àr! Keeper!
Gott nytt alpinistÄr!
Det Àr en stÀndig kamp mellan att ha ett fÄtal dyrare riktigt fina pjÀser, eller (som nu) flertalet mer prisvÀrda, som ocksÄ Àr fina.Du vet att du bör behÄlla alpinisten @Remofflan !
Det Àr en stÀndig kamp mellan att ha ett fÄtal dyrare riktigt fina pjÀser, eller (som nu) flertalet mer prisvÀrda, som ocksÄ Àr fina.
Jag menar att jag vill att klockorna anvÀnds och 3-5 st vore optimalt för det, kÀnner jag.
Jag slits dagligen mellan detta och det Àr inte bra. Jag vill komma fram till nÄgot för att kunna fÄ frid i sjÀlen.
Jag har 12 st i primÀra klocklÄdan, sen tvÄ i monter och nÄgra specialare i sina fodral/askar (inget av vÀrde).KÀnner igen mig. Nu tÀnker jag att runt 9 kunde vara optimalt. SÄ roterar man fyra mÄn-tors och har en helgklocka och sedan tar man nÀsta gÀng. Fullt normalt beteende förresten
Shit! Jag har tvÄ Casio, min Alpinist och Presagen. Nu ska jag spara till en dyrare pjÀs!
Ja det Àr tyvÀrr sÄ, det Àr en ny klocka man Àr sugen pÄ varje vecka. Men nÄgon Oris Aquis eller Diver 65 skulle vara nÄgot kÀnner jagVilka pjÀser tittar du pÄ dÄ ? Finns ju tyvÀrr allt för mycket att vÀlja emellan
Ja det Àr tyvÀrr sÄ, det Àr en ny klocka man Àr sugen pÄ varje vecka. Men nÄgon Oris Aquis eller Diver 65 skulle vara nÄgot kÀnner jag
Kanske Ă€ven en Yema Superman. Ăr nog ute efter en diver.
Det tror jag med, men första steget Àr att fylla pÄ klockkontot för att ha rÄd. DÄ har man ju lite tid att tÀnka iaf.Alla dom Àr ju klart intressanta! Du blir sÀkert nöjd oavsett vilken av dom du vÀljer
Det tror jag med, men första steget Àr att fylla pÄ klockkontot för att ha rÄd. DÄ har man ju lite tid att tÀnka iaf.
Sen Àr jag sÄpass nöjd med det jag har nu att jag inte mÄste stressa
Nej, det kĂ€nns som att det Ă€r ungefĂ€r sĂ„ mycket jag vill lĂ€gga max för en klocka.Det Ă€r riktigt bra! Ăr ju inte heller nĂ„gra ovanliga modeller sĂ„ du kan ju hĂ„lla utkik efter bra erbjudanden och slĂ„ till nĂ€r du hittar rĂ€tt exemplar för rĂ€tt pris
Ăr lĂ€nken frĂ„n strapcode? Ăr inte glasklart för mig om den passar pĂ„ dom nya alpinisterna frĂ„n infon pĂ„ deras hemsida.God Jul pĂ„ er.
Miltat heter den men kanske Ă€r Strapcodes?Ăr lĂ€nken frĂ„n strapcode? Ăr inte glasklart för mig om den passar pĂ„ dom nya alpinisterna frĂ„n infon pĂ„ deras hemsida.
Kan vara förvirrande, men det Àr samma. Taikonaut i Hong Kong heter företaget som tillverkar lÀnkarna under varumÀrket Miltat, som huvudsakligen sÀljs genom företagsnamnet StrapCode.Miltat heter den men kanske Àr Strapcodes?
Den passar dom nya.
Det kan vÀl finnas en poÀng i att ha lite spridning Àven i prisklasserna om man ska försöka se logiskt. Annars kanske den bÀsta taktiken Àr att ha det man tycker om oavsett vad det Àr. Det Àr inte alltid logiskt vad man fastnar för, se bara pÄ Alpinisten med sina konstiga dubbla kronor och den dÀr sabla kompassringen som vandrar runt pÄ mÄfÄDet Àr en stÀndig kamp mellan att ha ett fÄtal dyrare riktigt fina pjÀser, eller (som nu) flertalet mer prisvÀrda, som ocksÄ Àr fina.
Jag menar att jag vill att klockorna anvÀnds och 3-5 st vore optimalt för det, kÀnner jag.
Jag slits dagligen mellan detta och det Àr inte bra. Jag vill komma fram till nÄgot för att kunna fÄ frid i sjÀlen.
Det Àr kompassringens oförmÄga att blifwa i den position vari jag placerat den som fÄr mig att vilja sÀlja. Trots att mitt nuvarande exemplar Àr 95-98 % centrerat!Det kan vÀl finnas en poÀng i att ha lite spridning Àven i prisklasserna om man ska försöka se logiskt. Annars kanske den bÀsta taktiken Àr att ha det man tycker om oavsett vad det Àr. Det Àr inte alltid logiskt vad man fastnar för, se bara pÄ Alpinisten med sina konstiga dubbla kronor och den dÀr sabla kompassringen som vandrar runt pÄ mÄfÄ
Inte dumt alls ju! Vad fÄr man ge för ett sÄdant?SÄdÀr! Satt bekvÀmt. Funderar dock pÄ att addera en lÀnkbit och börja leka med mikrojusteringar.
Min har varit hos urmakaren ett bra tag. Jag kommer aldrig ihÄg att ringa och frÄga hur det gÄr. Han har sambons sarb035 ocksÄ. Det Àr vi som Àr SeikodödarnaKom igen, alpinisttrÄden!
Jag fick ge 1700 hos klockmagasinet.se, dock sÄ gillade jag inte lÀnkarnas form mot boetten, sÄ det fÄr nog bli en retur. Jag Àr extremt krÀsen med sÄdant, speciellt i den prisklassenInte dumt alls ju! Vad fÄr man ge för ett sÄdant?