Smaken Àr ju som den berömda bakenTack, det visste jag inte. Men det lÄter logiskt iom dess utseende. FörstÄr att mÄnga gillar designen, estetik Àr ju ofta en vattendelare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Smaken Àr ju som den berömda bakenTack, det visste jag inte. Men det lÄter logiskt iom dess utseende. FörstÄr att mÄnga gillar designen, estetik Àr ju ofta en vattendelare.
Nej den Àr kvar@Nicke75 fick du din Alp sÄld?
Ja. Jag ska dra tillbaka min annons. Vill helst inte Ängra mig en fjÀrde (eller femte) gÄng (eller vad det blir)!KÀnns som att alla som sÀljer sina alpinister Ängrar det.
Inte snart dags för dig att skapa en ny trÄd "Finns det en klocka som inte plÄgar mig?"?Ja. Jag ska dra tillbaka min annons. Vill helst inte Ängra mig en fjÀrde (eller femte) gÄng (eller vad det blir)!
Alperna?Alpinisten i sin rÀtta miljö.
Karlstadsalperna?Alperna?
The Alps of the Skogar of the Karlstown City Stad!Karlstadsalperna?
Den Àr identisk med Sarb017, lite tjockare pga genomskinlig caseback.Har alltid Àlskat sarb017 men sÄlt den 2 ggr eftersom jag tyckt att den Àr för liten. Hur stor Àr egentligen den nya Spb121, har sett bÄde 40mm och 38,5?
NÄn som testat bÄda och vet hur skillnaden upplevs?
Men Àr den inte lite mer Àn 38? Har för mig att det finns artiklar och videor som tar upp det. Nu pratar jag om SARB017, det Àr fullt möjligt att den Àndrats nÄgon mm till nya generationen (som inte ens heter Alpinist!).
Kolla efter en recension/video dÀr skjutmÄttet Äker fram, det brukar vara bra. Eller om nÄgon hÀr kan mÀta sin.
Sök pĂ„ spb123j1, det Ă€r modellen han pillar med. Ăven den modellen jag bestĂ€mde mig för att köpa. Dra Ă„t skogen vad snygg den hĂ€r klockan Ă€r.TGV brukar alltid ta fram skjutmĂ„ttet
Letade igÄr natt efter TGV:s senaste alpinistvideo men hittade den inte
Den dÀr boetten Àr vÀldigt lömsk att mÀta pga formen. Han fÄr ett större mÄtt dÄ han mÀter vid kronskyddet. Iallafall pÄ den undre bilden
Det var han jag tÀnkte pÄ!TGV brukar alltid ta fram skjutmÄttet
SvÄrt det dÀr. NÀstan sÄ man fÄr prova ÀndÄ. Ett mÄtt sÀger ÀndÄ inte allt.Den dÀr boetten Àr vÀldigt lömsk att mÀta pga formen. Han fÄr ett större mÄtt dÄ han mÀter vid kronskyddet. Iallafall pÄ den undre bilden
Ănnu en Europe limited (2021st) "alpinist"). Denna gĂ„ng med grĂ„ tavla. Den var fin men tappar lite hypen kring den nĂ€r dem bara för nĂ„gra mĂ„nader sen slĂ€ppte spb199.
Den fulaste i alla fall. Tycker jag dĂ„.Lite vĂ€l mĂ„nga limited edition som kommer nu. Ăr detta den fjĂ€rde limiterade alpinisten som slĂ€pps?
KĂ€nns som att det Ă€r Seikos grej för tillfĂ€llet. Lite trĂ„kigt tyvĂ€rr...Lite vĂ€l mĂ„nga limited edition som kommer nu. Ăr detta den fjĂ€rde limiterade alpinisten som slĂ€pps?
KÀnns som att det Àr Seikos grej för tillfÀllet. Lite trÄkigt tyvÀrr...
Finns en SPB199 ocksÄ som slÀpptes runt november.FjÀrde? KÀnner till den blÄ som de slÀppte med Hodinkee nÀr Sarben försvann. Ni Àven denna som @Sadde la upp, har man missat nÄgot?
FjÀrde? KÀnner till den blÄ som de slÀppte med Hodinkee nÀr Sarben försvann. Ni Àven denna som @Sadde la upp, har man missat nÄgot?