Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag föredrar min pÄ nato men fick feeling och köpte ocksÄ oyster frÄn Strapcode. Dock med female endlink. LÄset Àr som du sÀger bulligt men det gÄr att byta ut. Jag köpte nytt lÄs frÄn Aliexpress och det blev betydligt skönareNu har jag bytt ner mig till strapcode-lÀnken istÀllet för originallÀnk. Bulligare lÄs och endlinks som inte linjerar med bandhornen men nu kan jag justera lÀngden perfekt och det Àr ÀndÄ viktigast.
Har blivit nykÀr i Alpinisten! Det Àr alltid mer vÀrt nÀr man fÄtt kÀmpa lite. (detta Àr inte en annons men ni vet var ni hittar lÀnken som blev över)
SÄ det blev en helt ny lÀnk, minns att du strulade med nÄn clasp som inte gick ihop sig riktigt. Riktigt snygg Àr denNu har jag bytt ner mig till strapcode-lÀnken istÀllet för originallÀnk. Bulligare lÄs och endlinks som inte linjerar med bandhornen men nu kan jag justera lÀngden perfekt och det Àr ÀndÄ viktigast.
Har blivit nykÀr i Alpinisten! Det Àr alltid mer vÀrt nÀr man fÄtt kÀmpa lite. (detta Àr inte en annons men ni vet var ni hittar lÀnken som blev över)
Ja, jag Àr glad att jag inte gav upp. MÄste ju ha nÄgon form av Seiko i lÄdan (och ganska ofta pÄ armen)SÄ det blev en helt ny lÀnk, minns att du strulade med nÄn clasp som inte gick ihop sig riktigt. Riktigt snygg Àr den
En bra matchning! En klocka som gjord för Madeira!Alpinisten fick följa med till Madeira en svÀng! Gott nytt!