• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Årets första julmiddag snart
1000010783.jpg

Senast Àndrad:
IMG_0544.jpeg
Nu har jag bytt ner mig till strapcode-lÀnken istÀllet för originallÀnk. Bulligare lÄs och endlinks som inte linjerar med bandhornen men nu kan jag justera lÀngden perfekt och det Àr ÀndÄ viktigast.

Har blivit nykÀr i Alpinisten! Det Àr alltid mer vÀrt nÀr man fÄtt kÀmpa lite. (detta Àr inte en annons men ni vet var ni hittar lÀnken som blev över)

IMG_0544.jpeg
Nu har jag bytt ner mig till strapcode-lÀnken istÀllet för originallÀnk. Bulligare lÄs och endlinks som inte linjerar med bandhornen men nu kan jag justera lÀngden perfekt och det Àr ÀndÄ viktigast.

Har blivit nykÀr i Alpinisten! Det Àr alltid mer vÀrt nÀr man fÄtt kÀmpa lite. (detta Àr inte en annons men ni vet var ni hittar lÀnken som blev över)
Jag föredrar min pĂ„ nato men fick feeling och köpte ocksĂ„ oyster frĂ„n Strapcode. Dock med female endlink. LĂ„set Ă€r som du sĂ€ger bulligt men det gĂ„r att byta ut. Jag köpte nytt lĂ„s frĂ„n Aliexpress och det blev betydligt skönare 🙂

IMG_0544.jpeg

SĂ„ det blev en helt ny lĂ€nk, minns att du strulade med nĂ„n clasp som inte gick ihop sig riktigt. Riktigt snygg Ă€r den 👌

Tillbaka
Topp