leiden
Silver
LÀnken höjer klockan tycker jag, den blir lite roligare helt enkeltDet lÀr jag bli tycker det ser klockrent ut pÄ bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀnken höjer klockan tycker jag, den blir lite roligare helt enkeltDet lÀr jag bli tycker det ser klockrent ut pÄ bild!
Det Àr mitt intryck ocksÄ min sarb har börjat bli liggande dÄ jag Àr inne i en lÀnkperiod, detta mÄste rÄdas bot pÄ dÄ sarben Àr för bra för att ligga i en lÄdaLÀnken höjer klockan tycker jag, den blir lite roligare helt enkelt
Kul att vi Àr flera som tycker sÄKan verkligen rekommendera sarx-lÀnken, höjer klockan och kÀnns mer passande Àn strapcode jubilee lÀnk.
PÄ grÀnsen till hÀdelse, men jag har tröttnat pÄ min alpinist. NÄgot intresse frÄn nÄgon att köpa?Kanske inte helt ok att stÀlla frÄgan hÀr istÀllet för i sÀlj/köp men i sÄ fall fÄr moderatorerna slÄ mig pÄ fingrarna.
TyvÀrr. Ingen lÀnk.Har du en lÀnk kniper jag den gÀrna, uret har jag redan
Nu blev jag sugen pÄ lÀnk ocksÄ... Snyggt!Kan verkligen rekommendera sarx-lÀnken, höjer klockan och kÀnns mer passande Àn strapcode jubilee lÀnk.
BÀttre att köra ett riktigt MN band med stretch tycker jag. FÄ band som sitter sÄ skönt!BestÀllde Zuludiver Marine som en del andra hÀr har visat upp och det Àr faktiskt det första NATO-bandet som jag provar. Första intrycket Àr att det ser fint ut men sitter inte riktigt lika bra som mina perlonband. Gillade inte alls att ha "flÀrpen" synlig sÄ jag lyckades knyckla in den pÄ undersidan pÄ nÄt sÀtt. Föredrar perlon men det Àr alltid kul att ha nÄgra band pÄ lager för att variera litegrann
...BÀttre att köra ett riktigt MN band med stretch tycker jag. FÄ band som sitter sÄ skönt!
Köpte via forumet. SÄldes en del liknande ett tag för nÄgra mÄnader sedan. Har inte sett dom pÄ ett tag dock. Kan kolla upp vem jag köpte av lite senare sÄ kan du dra ett pm och kolla om det finns kvar....
Var fÄr man tag pÄ ett sÄdant? InsÄg inte att det var en annan typ av band...
Schysst! Det ser riktigt bekvÀmt ut!Köpte via forumet. SÄldes en del liknande ett tag för nÄgra mÄnader sedan. Har inte sett dom pÄ ett tag dock. Kan kolla upp vem jag köpte av lite senare sÄ kan du dra ett pm och kolla om det finns kvar.
LÀnken Àr denna frÄn WatchGeko: https://www.watchgecko.com/butterfly-ellipse-watch-strap-geckota.php
Jag bestÀllde Àven de rundade ÀndlÀnkarna vilka faktiskt passar rÀtt bra. De Àr inte solida men för mig gör det ingenting.
Kvalitén Àr rÀtt bra enligt mig. Ganska rasslig men annars har jag inte mycket att klaga pÄ. SjÀlvklart Àr den inte pÄ samma nivÄ som lÀnken frÄn SARX men dÄ denna kostar hÀlften sÄ mycket kan man inte vÀnta sig mycket mer. Tycker faktiskt att den Àr rÀtt snygg!
MEN... TyvÀrr bestÀllde jag versionen med butterfly clasp. Ack och ve. Antingen Àr storleken pÄ tok för tight eller pÄ tok för stor. En enda lÀnkbit förÀndrar storleken rejÀlt och det finns inga mikrojusteringar att göras. Jag skulle ha köpt det vanliga spÀnnet istÀllet... Butterfly Àr snyggt men rÄkar bara passa riktigt dÄligt pÄ min handled.
Om storleken skulle vara nÄgorlunda okej sÄ skulle jag definitivt anvÀnt den mer Àn mina andra band, men nu Àr jag tveksam. Jag mailade dem och de kan inte sÀlja spÀnnen separat heller. Om nÄgon skulle vara sugen pÄ just detta band med butterfly clasp sÄ kanske man skulle kunna bestÀlla det vanliga och sedan helt enkelt byta spÀnnet med varandra...?
Skulle verkligen vilja se en Two-tone med mörkgrönt i mittenTack för lÀnken, nu blev jag lite sugen pÄ att testa nÄgon roligare lÀnk dÀrifrÄn
Vad tror ni om presidentlÀnken alt en two-tone Jubilee*
*Som ett kul alternativ till en annan lÀnk isf
Inte sett nÄgon sÄdan, men watchgecko har en gold/steel vilket kan bli lite coolt mot indexetSkulle verkligen vilja se en Two-tone med mörkgrönt i mitten
Med lÀnk frÄn strapcode?Precis bestÀllt en. Varit sugen lÀnge..
Inte Àn. Vill testa klockan först, gillar jag den sÄ blir det Strapcode-jubilee!Med lÀnk frÄn strapcode?
Ni fÄr vÀl ha en var?Inte Àn. Vill testa klockan först, gillar jag den sÄ blir det Strapcode-jubilee!
Dock har jag en kÀnsla av att tjejen (som ocksÄ varit sugen pÄ en Alpinist) kommer bÀra den mest eftersom jag kommer ha Submarinern som huvudklocka.
Har ocksÄ varit lite smÄtt sugen pÄ denna, har aldrig sett den i verkligheten men den Àr ful snygg typ. Kan inte bestÀmma mig vad jag tycker om den men jag kan heller inte slÀppa den ur huvudet!? Nu till frÄgan, var bestÀllde du ifrÄn?Precis bestÀllt en. Varit sugen lÀnge..
Det Ă€r vĂ€l vad det kostar. LĂ„set Ă€r vĂ€l inte det roligaste, men lĂ€nken Ă€r schysst.Nu finns "SS bracelet" D3A7AB pĂ„ seyajapan igen. 158 dollar dock.. Ăr det vĂ€rt det? Jag tror jag skulle gilla en lĂ€nk pĂ„ denna. Jag Ă€r en "en-klocks-kille" och vill ha nĂ„tt som tĂ„l vatten och passar till mycket..