Larsmustasch
Basic
Jahapp. Jag hann vara medlem hÀr i ca 30min. Nu har jag klickat hem den. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köp den sÄ Àndrar du nog din Äsikt
Riktigt snygg lÀnk!En korspost frÄn gÄrdagens bidrag till fredagstrÄden. Borde sÄklart ha lagt den hÀr ocksÄ Den hÀr klockan Àr fantastisk, sÄ enkelt Àr det HÄller tiden bra gör den ocksÄ, +3 sek totalt över tvÄ veckor!
Och en bonusbild exklusivt för trÄden
Min ligger ocksÄ i den hÀraden. Jag antar att det Àr grejen med billigare urverk - större variation i gÄngprecisionen vilket dÄ kan betyda att nÄgra fÄ har riktigt bra precision.Riktigt snygg lÀnk!
Och 3 sekunder över tvÄ veckor..? Wow, min verkar tappa runt 8 sekunder om dygnet. Inte för att det Àr dÄligt men...
Tack! Ja, den gÄr sanslöst bra. I grenen gÄngavvikelse sÄ spöar den mina dyrare ur ordentligt, klasskillnad rent avRiktigt snygg lÀnk!
Och 3 sekunder över tvÄ veckor..? Wow, min verkar tappa runt 8 sekunder om dygnet. Inte för att det Àr dÄligt men...
MÄnga riktigt snygga pÄ lÀnk!
Ska införskaffa en till min jag med men kan inte bestÀmma mig mellan strapcodes jubilee eller oyster, vad sÀger ni?
Alltid föredragit jubilee men har det redan pÄ datejusten, sÄ lutar nog mer mot oyster p.ga det. Tycker nog Àven att Alpenisten passar bÀst pÄ det, men det kan ju bero pÄ att man sett den mest pÄ det i den hÀr trÄden100% Oyster
Alltid föredragit jubilee men har det redan pÄ datejusten, sÄ lutar nog mer mot oyster p.ga det. Tycker nog Àven att Alpenisten passar bÀst pÄ det, men det kan ju bero pÄ att man sett den mest pÄ det i den hÀr trÄden
Jag tycker definitivt att oyster Àr snyggare i detta fall och skulle gÀrna vilja ha en sjÀlv... FrÄgan Àr hur lÀnge man kommer behöva vÀnta innan det gÄr att bestÀlla frÄn StrapCode igen, och om man ens kommer hinna roffa Ät sig en innan de Àr slutsÄlda?
Tycker att jubilee blir för plottrigt.. sen Àr jag tyvÀrr inget jÀttefan av 3D-ÀndlÀnken. Den Àr lite av en styggelse.. originallÀnken (sarb033) Àr klart snyggast enligt mig.
Funderar pÄ samma sak, just de jag vill bestÀlla. StÄr ju att de ska levereras under september sÄ ka ske gÄr att bestÀlla dÄ?
Ăr det StrapCode lĂ€nken du inte gillar?
Har lite svÄrt för att just endlinksen fortsÀtter lite lÄngt ut pÄ lÀnken
Alpinisten delar lÀnk med sarg005. Sarb035/033 har inte samma hÄlbild pÄ lugsen som alpinisten. LÀnken finns att köpa pÄ seija om du inte vill invÀnta en beggadPrecis. StrapcodelÀnken. Gillar inte alls den dÀr 3D-grejen att den bygger pÄ höjden. Det ser konstigt ut i min sjukligt symmetriska hjÀrna. OriginallÀnken (den som jag tror levereras med sarb033 och Àven funkar pÄ 017) Àr dock klockren i min vÀrld. Om nÄgon har en sÄ skicka den gÀrna Ät mitt hÄll!
Precis. StrapcodelÀnken. Gillar inte alls den dÀr 3D-grejen att den bygger pÄ höjden. Det ser konstigt ut i min sjukligt symmetriska hjÀrna. OriginallÀnken (den som jag tror levereras med sarb033 och Àven funkar pÄ 017) Àr dock klockren i min vÀrld. Om nÄgon har en sÄ skicka den gÀrna Ät mitt hÄll!
Har du lÀnk för att köpa det bandet?Green on green on tropic
Jag menar givetvis inte sarb033 utan sarg005 som pÄtalades tidigare. Den Àr helt borstad.Kan hÄlla med, men tyvÀrr funkar inte de polerade delarna för mig pÄ den.
Har du lÀnk för att köpa det bandet?
Grattis till en modern klassikerFick hem min idag. VÀldigt förtjust i tavlan, gör sig Ànnu bÀttre irl. Bandet Àr som det Àr, blev ett svart Nato i vÀntan pÄ strapcode oyster.
Jag menar givetvis inte sarb033 utan sarg005 som pÄtalades tidigare. Den Àr helt borstad.
https://www.seiyajapan.com/products/seiko-ss-bracelet-for-sarg005?variant=17714881479
Beror pÄ vad du menar med trög, men lite "raspig" i gÀngorna Àr min i alla fall. Och sÄ fÄr jag vara lite försiktig i början för att komma rÀtt i gÀngorna. Det Àr ju inte direkt Rolex-kÀnsla, men inte heller den prisklassen...Min kom idag den med! 10 dagar efter att jag klickade. Bild kommer nÀr ett annat band dimper ned.
En frÄga: Àr eran skruvkrona trög? KÀnns som att det "Àr nÄtt i gÀngorna", eller sÄ tar den en stund innan den blir inkörd...
Aah,tack! Har missat den
Ăr det solid end links pĂ„ den?