Yrsnö
Silver
ok, Tack!Om jag inte helt missat nÄgot, sÄ ja.
Ska fundera pÄ att lÀgga en order pÄ den istÀllet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ok, Tack!Om jag inte helt missat nÄgot, sÄ ja.
Hm, ja, om jag minns rÀtt sÄ tog det runt 4 dagar för min att skickas efter bestÀllning. Sedan tog det 4 dagar till innan den hade anlÀnt.Hej, ny pÄ forumet. Fick en knÀpp av inspiration nÀr jag lÀsta denna trÄd och klickade hem en Alpinist. Har drömt om en Alpinist sedan jag fick se den pÄ en kollegas arm. Den gröna fÀrgen Àr hypnotisk
FrÄga till er som bestÀll frÄn "gizmo-outlets". Tog det lÄng tid innan de packade och skickade ivÀg paketet?
Hej, ny pÄ forumet. Fick en knÀpp av inspiration nÀr jag lÀsta denna trÄd och klickade hem en Alpinist. Har drömt om en Alpinist sedan jag fick se den pÄ en kollegas arm. Den gröna fÀrgen Àr hypnotisk
FrÄga till er som bestÀll frÄn "gizmo-outlets". Tog det lÄng tid innan de packade och skickade ivÀg paketet?
Jag har gjort samma sak, haha. OcksÄ ny. Men ja, tog vÀl runt 3-4 dagar innan de hade skickat den. Den anlÀnder vÀlpaketerad dÀrifrÄn iaf
Det Àr ett Kvarnsjö British Racing Green frÄn Cheapestnatostraps, lÀnk hÀr.@yak Snyggt! Vad Àr det för strap?
Tack!Det Àr ett Kvarnsjö British Racing Green frÄn Cheapestnatostraps, lÀnk hÀr.
AslÀckert!Gick jag lite för lÄngt hÀr kanske? Det Àr inte ens samma nyans..
Jag kan inte bestÀmma mig för om det Àr lite schysst eller rentav grÀsligt
Ber om ursÀkt om detta redan har besvarats men vad Àr det dÀr för band? Ser riktigt skönt (och snyggt) ut!Korspost frÄn Seiko-trÄden. Men den hÀr Àr ju sÄ jÀvla bra!
Det Àr ett Zuludiver Marine Nato, köpt via Royal StrapsBer om ursÀkt om detta redan har besvarats men vad Àr det dÀr för band? Ser riktigt skönt (och snyggt) ut!
Beror pÄ vilken typ av lÀnk du vill ha. En SarxlÀnk kan du fÄ via From Japan.Kom pÄ att jag mÄste ha en lÀnk till min sarb017. Verkar dessvÀrre inte vara det lÀttaste att fÄ tag pÄ, slut pÄ strapcode, slut pÄ seiya. Om nÄn har en till övers Àr vet nÄn stans man kan fÄ tag pÄ en sÄ blir jag lycklig peace!
FÄr bli en sÄnBeror pÄ vilken typ av lÀnk du vill ha. En SarxlÀnk kan du fÄ via From Japan.
Ser riktigt bra ut bestÀllt och klart!Kul!
Den Àr vÀldigt trevlig
HÀr gÄr det undan! Hoppas att du blir nöjdSer riktigt bra ut bestÀllt och klart!
Det lÀr jag bli tycker det ser klockrent ut pÄ bild!HÀr gÄr det undan! Hoppas att du blir nöjd