Vatsug
Basic
SÄ sjukt nöjd med min. Kollegan Àr bra avis.
Ăr bandet frĂ„n Cheapestnatostraps?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ sjukt nöjd med min. Kollegan Àr bra avis.
Ăr bandet frĂ„n Cheapestnatostraps?
Grattis till en fin pjĂ€sTvekade inte en sekund efter att ha lĂ€st allas omdömen och hyllningar av den. Fick bli min âGrattis-Patrik-det-Ă€r-du-vĂ€rdâ-klocka.
Grymt nöjd. Köpte med originallÀnken frÄn Seiya pÄ en gÄng. What the heck liksom!
Gratulerar! Det dÀr bandet Àr styvt!Jag firade förövrigt "det-Àr-du-vÀrd" dagen igÄr. MÄste ha blivit nÄgon miss pÄ datumet dÀr. Jag var dock bara vÀrd ett hÄrt originalband. Eller....
Jag firade förövrigt "det-Àr-du-vÀrd" dagen igÄr. MÄste ha blivit nÄgon miss pÄ datumet dÀr. Jag var dock bara vÀrd ett hÄrt originalband. Eller....
Ser bra ut!Annars var ju det hÀr inte sÄ dumt i bandvÀg...
https://www.flickr.com/photos/chrisj411/35469752601
Den ser ut att gilla det!Dubbelpostar frÄn Vad gör du och din klocka just nu-trÄden. Precis satt pÄ nya klÀder pÄ alpinisten. Blev grönt vintage den hÀr gÄngen!
Fits like a glove!Dubbelpostar frÄn Vad gör du och din klocka just nu-trÄden. Precis satt pÄ nya klÀder pÄ alpinisten. Blev grönt vintage den hÀr gÄngen!
Javisst! Tack för att du fick mig att Àntligen fÄ tummen ur. Kikat pÄ det dÀr bandet en lÀngre tid utan att ta mod till mig.Fits like a glove!
SÄ tÀnkte jag ocksÄ innan jag fick min SC oyster. Den Àr som en helt annan klocka med stÄllÀnk! Finns förstÄs för- och nackdelar med bÄda men just nu kör jag pÄ stÄl och Ängrar det inte. Kanske Äker lÀdret pÄ under vintern men jag kÀnner inget behov av det dÄ denna kombination Àr sÄ go'!Jag simmar motströms och hÀvdar bestÀmt att alpinister ska vara klÀdda i lÀder och inte i stÄl. Bara otympligt pÄ berget. Helst ska man lukta blöt kossa och lite hö ocksÄ.
Glöm inte Nageur Combat Strap, passar ocksÄ bra.Jag simmar motströms och hÀvdar bestÀmt att alpinister ska vara klÀdda i lÀder och inte i stÄl. Bara otympligt pÄ berget. Helst ska man lukta blöt kossa och lite hö ocksÄ.
Lite att vÀlja mellan! Strapcode?
Japp, StrapcodeLite att vÀlja mellan! Strapcode?
@Stryd lust att slÀppa ett oyster?
Brunt var helrÀttNato Àr sÀllan fel!