Yrsnö
Silver
Kanske en red grape t.om?Trevligt. Hon Àr vÀl nÀstan vÀrd en Rolex, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske en red grape t.om?Trevligt. Hon Àr vÀl nÀstan vÀrd en Rolex, eller?
KĂ€nns som allt passar den klockan. Ăven denna kombon!Vad sĂ€ger ni, Ă€r det en kombination som fungerar?
Tycker sjÀlv att det gröna i bandet inte stör fÀrgen i tavlan, men jag vill höra era Äsikter
Jag tycker tvĂ€rtom, att det kan vara lite svĂ„rt att hitta ett riktigt bra band till denKĂ€nns som allt passar den klockan. Ăven denna kombon!
Well, antar att alla har olika smak helt enkelt För mig har det funkat med de band jag har köpt. Oavsett, kombon du kör nu funkar vÀl?Jag tycker tvÀrtom, att det kan vara lite svÄrt att hitta ett riktigt bra band till den
SÄ Àr det juWell, antar att alla har olika smak helt enkelt För mig har det funkat med de band jag har köpt. Oavsett, kombon du kör nu funkar vÀl?
Snyggt! Blir lite mer fieldwatch över den sÄdÀr.Vad sÀger ni, Àr det en kombination som fungerar?
Tycker sjÀlv att det gröna i bandet inte stör fÀrgen i tavlan, men jag vill höra era Äsikter
Absolut, det Àr en bra "stöka i trÀdgÄrden-kombination"Snyggt! Blir lite mer fieldwatch över den sÄdÀr.
Sitter som en smÀck dÀrDenna gör dagen lite lÀttare att ta sig igenom helt enkelt!
Tackar Om man bortser frÄn problemen jag hade med att justera lÀnken (StrapCode Oyster) och att klockan gÄr -18 sek om dagen (trÄkigt men överkomligt) sÄ Àr jag otroligt nöjd!Sitter som en smÀck dÀr
Och dÀr var de slut. Det Àr inte bara, som rubriken till denna trÄd sÀger, klockan som plÄgar mig!Angus Jubilee för Alpinisten finns Äter hos Strapcode! La en bestÀllning i gÄr, fÄr se hur det blir
Och dÀr var de slut. Det Àr inte bara, som rubriken till denna trÄd sÀger, klockan som plÄgar mig!
Edit. Eller var jag för snabb dÀr...kanske finns fortfarande.
Schysst förövrigt att du postade om detta, @yslow!V-clasp verkar vara slutsÄlt, men bÄde Button Chamfer och Submariner Clasp verkar finnas fortfarande.
http://www.strapcode.com/store/advanced_search_result.php?keywords=alpinist
LÄt den lokala urmakaren rucka den Ät dig sÄ gÄr den inom nÄgra sekunder sen. Hade inne en Seiko monster för ett tag sen, 100kr gick det pÄ.Tackar Om man bortser frÄn problemen jag hade med att justera lÀnken (StrapCode Oyster) och att klockan gÄr -18 sek om dagen (trÄkigt men överkomligt) sÄ Àr jag otroligt nöjd!
Doppelganger!Nu har Ă€ven jag gĂ„tt med i Alpinist gĂ€nget. Ăr egentligen en vintage gubbe men precis som för trĂ„dstartaren har denna klocka fastnat i mina tankar.
Kan man se nÄnstans eller fÄ det förklarat vad det Àr för skillnad pÄ alla dessa lÄs till strapcode lÀnkarna?
Har funderat pÄ det men den enda urmakaren som finns i min stad Àr rent ut sagt otrevlig och jag skulle inte vÄga lÄta honom göra nÄgot med mina klockor. FÄr kika in nÀrliggande stÀderLÄt den lokala urmakaren rucka den Ät dig sÄ gÄr den inom nÄgra sekunder sen. Hade inne en Seiko monster för ett tag sen, 100kr gick det pÄ.
Var köpte du det bandet?Doppelganger!
Gött att se. Min sarb hÀlsar dig vÀlkommen i gÀnget.
Ser ut att vara ett Hirsch Liberty sÄ degÄr att köpa direkt över disk i mÄnga klockbutiker.Var köpte du det bandet?
Ser ut att vara ett Hirsch Liberty sÄ degÄr att köpa direkt över disk i mÄnga klockbutiker.
Spot on. Hirsch liberty Àr det. KÀndes klart upphetsande att byta till detta frÄn tortyrredskapet som medföljer.Var köpte du det bandet?
LĂ€cker bild!Utflyktsdags!
NjupeskÀr?Utflyktsdags!
Precis som du vacklade jag fram och tillbaks kring Alpinisten. Sedan klockan vÀl hamnade pÄ handleden har jag förförts av dess vackra djupgröna urtavla och dess finish. Vilken klocka! Problemet Àr bara att jag numera inte vet vad klockan Àr, utan bara vilken den Àr...Den e sÄ fulsnygg denna klockan! Kan inte bestÀmma mig vad jag tycker egentligen? à terkommer hela tiden till den sÄ nÄtt Àr det ju som drar. Gör sig bÀst pÄ lÀnk enligt mig. Kanske blir ett köp inom snar framtid