Totte
Silver
Tack! Den gick fort!Ja, den Àr ju grön sÄ den Àr ok Grymt snygg. Mycket nöje.
Btw: Àr den medföljande remmen bÀttre Àn originalremmen till alpinisten Àr det en riktig lyckotrÀff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Den gick fort!Ja, den Àr ju grön sÄ den Àr ok Grymt snygg. Mycket nöje.
Btw: Àr den medföljande remmen bÀttre Àn originalremmen till alpinisten Àr det en riktig lyckotrÀff
Hann ju knappt reagera! Verkar som jag fÄr bestÀlla frÄn japanesien ÀndÄ. Precis som trÄdens titel sÄ plÄgar den mig. Behöver den eg inte och vet inte om jag kommer Àlska den, men kan efter ett halvÄr av funderande inte sluta tÀnka pÄ den!Tack! Den gick fort!
Ser kanon ut, vadan skepcismen?DÄ har den landat. Inte riktigt den dÀr wow-kÀnslan jag hade vÀntat mig. Jag fÄr nog ge den ett par veckor annars blir annons pÄ köp och sÀlj..
Hur svÄrt Àr det att hÄlla kompassringen i samma lÀge (förslagsvis med norr rakt upp)? Hur "slapp" Àr kronen som styr den?
Jag tror att det har med storleken att göra, min första klocka pÄ nÀstan 15 Är som mÀter under 40 mm, kanske ...Ser kanon ut, vadan skepcismen?
Ok. Ăr sugen pĂ„ en Alpinist, men om den Ă€r svĂ„r att hĂ„lla i centrerat lĂ€ge kĂ€nner jag att lĂ€tt skulle störa mig pĂ„ det.Lite för lös/slapp för min smak. Hade gĂ€rna haft screw-down pĂ„ den med
Ok. Ăr sugen pĂ„ en Alpinist, men om den Ă€r svĂ„r att hĂ„lla i centrerat lĂ€ge kĂ€nner jag att lĂ€tt skulle störa mig pĂ„ det.
Det Àr bra. SÄ hoppet lever, menar du? Jag borde lÀgga en bestÀllning ÀndÄ? ^^Jag har inga problem med att hÄlla den rÀtt, men hade önskat att den vore tajtare. Har andra klockor som har lösare och de stör jag mig pÄ.
Det Àr bra. SÄ hoppet lever, menar du? Jag borde lÀgga en bestÀllning ÀndÄ? ^^
Hör av dig i sÄ fall.DÄ har den landat. Inte riktigt den dÀr wow-kÀnslan jag hade vÀntat mig. Jag fÄr nog ge den ett par veckor annars blir annons pÄ köp och sÀlj..
Dom bÀsta klockorna, eller mest lÄnglivade, Àr de som det tar en stund att börja Àlska. Snabba förÀlskelser gÄr ofta över snabbt...DÄ har den landat. Inte riktigt den dÀr wow-kÀnslan jag hade vÀntat mig. Jag fÄr nog ge den ett par veckor annars blir annons pÄ köp och sÀlj..
Vackert skrivet och sant.Dom bÀsta klockorna, eller mest lÄnglivade, Àr de som det tar en stund att börja Àlska. Snabba förÀlskelser gÄr ofta över snabbt...
Det Àr förmodligen efter den tesen jag jobbar nu.Dom bÀsta klockorna, eller mest lÄnglivade, Àr de som det tar en stund att börja Àlska. Snabba förÀlskelser gÄr ofta över snabbt...
Det Àr förmodligen efter den tesen jag jobbar nu.
Kom pÄ att jag hade en jubileelÀnk liggandes i skrotlÄdan. Bokade ÀndlÀnkarna lite och passade rÀtt bra.
Alpinisten gör sig utmÀrkt pÄ jubilee
Kom pÄ att jag hade en jubileelÀnk liggandes i skrotlÄdan. Bockade ÀndlÀnkarna lite och den passade rÀtt bra.
Alpinisten gör sig utmÀrkt pÄ jubilee
Gört! GÄr ju att hitta för kaffepengar pÄMÄste införskaffa ett jubilee snart. Klart snyggaste lÀnktypen för 017...
Tack för tipset. Har tĂ€nkt tanken men jag Ă€r nog en âlĂ€nkkilleâ deep inside. Hade en 007:a för ett tag sen och den utsatte jag för bĂ„de lĂ€der, nato, gummi och lĂ€nk. LĂ€nken var överlĂ€gset bĂ€st.SlĂ€ng pĂ„ ett ljusbrunt vintageband pĂ„ den ska du se att den fastnar till slut... lĂ€nken Ă€r ju faktiskt inte supersexig.
HÀr Àr den pÄ ett kvarnsjö vintage cedar frÄn cheapestnatostraps.
Hittade ett Nato i lÄdan som fick Äka pÄ sarben. Vet inte vad jag tycker Àn.
Stiligt!Kör kvalitétsmocka idag. Feels gooood!
Jag har tvÄ ammolÀderband frÄn @MickeJ som jag alternerar i vanliga fall men har inte prövat Nato pÄ den innan. Tycker den blev lite för lÀtt, bÄde vikt och intrycksmÀssigt.Blev ju ganska... grönt. A little too much?
Snyggt!Blir two tone lÀnk för min del idag...