• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Hann ju knappt reagera! Verkar som jag fÄr bestÀlla frÄn japanesien ÀndÄ. Precis som trÄdens titel sÄ plÄgar den mig. Behöver den eg inte och vet inte om jag kommer Àlska den, men kan efter ett halvÄr av funderande inte sluta tÀnka pÄ den!

DÄ har den landat. Inte riktigt den dÀr wow-kÀnslan jag hade vÀntat mig:(. Jag fÄr nog ge den ett par veckor annars blir annons pÄ köp och sÀlj..
image.jpg

Hur svÄrt Àr det att hÄlla kompassringen i samma lÀge (förslagsvis med norr rakt upp)? Hur "slapp" Àr kronen som styr den?

Köp en begagnad, de dyker upp ofta hÀr. Skulle du mot förmodan inte gilla den fÄr du den sÄld pÄ en timme typ :)

SlÀng pÄ ett ljusbrunt vintageband pÄ den ska du se att den fastnar till slut... lÀnken Àr ju faktiskt inte supersexig. ;)

HÀr Àr den pÄ ett kvarnsjö vintage cedar frÄn cheapestnatostraps.

84987614-0647-4ADC-823C-E41B1AC75D65.jpeg

65B90A43-3D57-43CA-B037-922E9C39AFA9.jpeg
Tack för tipset. Har tĂ€nkt tanken men jag Ă€r nog en ”lĂ€nkkille” deep inside. Hade en 007:a för ett tag sen och den utsatte jag för bĂ„de lĂ€der, nato, gummi och lĂ€nk. LĂ€nken var överlĂ€gset bĂ€st.

Tillbaka
Topp