halvnorsk
Basic
Snyggt vÀrre!DÄ var man med i klubben! Landade idag. Riktigt hÀrlig. Man var ju förvarnad om att bandet var kass. Men inte kunde jag tro att de skulle vara sÄ illa! Det fick sitta pÄ i 4min 37sek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt vÀrre!DÄ var man med i klubben! Landade idag. Riktigt hÀrlig. Man var ju förvarnad om att bandet var kass. Men inte kunde jag tro att de skulle vara sÄ illa! Det fick sitta pÄ i 4min 37sek.
Det hÀr mÄste vara en av de mest aktiva modellspecifika trÄdarna pÄ hela forumet. SÄ trevligt!
LÀste nÄgot om att under 2016 sÄlde seiyajapan 450ish exemplar. AlltsÄ mer Àn en om dagenAntagligen. Oerhört populÀr och prisvÀrd klocka leder nog till rÀtt mÄnga fans. (mig inrÀknad )
Undrar hur mÄnga sarb017 Seiko har sÄlt till dags dato.
Vet du vilken lÀnk som sitter pÄ? Ser ju gedigen ut (strapcode, gecko, sarx)?Fick hem min i fredags! har satt pÄ en rejÀlt rasslig jubilee lÀnk med raka endlinks. sitter sÄdÀr slappt och skönt pÄ armen, hade tÀnkt att jag skulle letat mig en jubilee med solida lÀnkar och formade endlinks men jag vet inte riktigt..
NÄgon som har en lÀnk till salu kanske?
Hehe, denna lÀnken har jag fÄtt med i nÄt klockpaket frÄn tradera med nÄ gamla 90tals klockor.. den Àr skön, men Àr rejÀlt anvÀnd. Som sagt, inte solida lÀnkar heller likt strapcodes m.m. den gÄr för övrigt frÄn 20mm vid klockan till 16mm i spÀnnet, vilket Àr rÀtt sköntVet du vilken lÀnk som sitter pÄ? Ser ju gedigen ut (strapcode, gecko, sarx)?
Hehe, denna lÀnken har jag fÄtt med i nÄt klockpaket frÄn tradera med nÄ gamla 90tals klockor.. den Àr skön, men Àr rejÀlt anvÀnd. Som sagt, inte solida lÀnkar heller likt strapcodes m.m. den gÄr för övrigt frÄn 20mm vid klockan till 16mm i spÀnnet, vilket Àr rÀtt skönt
Om du (precis som jag) gillar 16mm över spÀnnet kan jag rekommendera en sÄdan hÀr. Det Àr dock inte solida ÀndlÀnkar, fast kÀnslan Àr tillrÀckligt tight ÀndÄ. Inget rassel eller sÄ..
Tills din kommer eller?Det Àr nÀra nu ...
Precis. Ska bli jÀdrans spÀnnande och se hur den kÀnns "pÄ riktigt". Har nÄgon halvt genomtÀnkt tanke om att jag bara ska köpa tvÄ klockor i Är och det hÀr blev tydligen den första.Tills din kommer eller?
Precis. Ska bli jÀdrans spÀnnande och se hur den kÀnns "pÄ riktigt". Har nÄgon halvt genomtÀnkt tanke om att jag bara ska köpa tvÄ klockor i Är och det hÀr blev tydligen den första.
Kan lÀnken frÄn en SARB035 passa pÄ Alpinisten?
AttansVad jag har lÀst mig till tidigare sÄ passar den inte.
Nej, hÄlbilden skiljer. Jag har försöktKan lÀnken frÄn en SARB035 passa pÄ Alpinisten?
Tack!!Nej, hÄlbilden skiljer. Jag har försökt
En kompis till mig kör pÄ colareb armband pÄ sin. Sitter riktigt bra! https://www.colareb.it/ita/BestÀllt en ifrÄn japan media store hade tÀnkt invÀnta men suget blev för stort, nu börjar letandet efter ett passande lÀderarmband.
Kolla watchgecko. DÀr borde du hitta nÄgot trevligt!BestÀllt en ifrÄn japan media store hade tÀnkt invÀnta men suget blev för stort, nu börjar letandet efter ett passande lÀderarmband.
Tack! Men jag skall sÀlja den. Fick tag pÄ en annan gröning!Kolla watchgecko. DÀr borde du hitta nÄgot trevligt!
H-vete hÀr fanns det mÄnga i min smak, tackar för grymt tips.Kolla watchgecko. DÀr borde du hitta nÄgot trevligt!
Ser sköna ut men fundersam till fÀrgalternativen?http://royalstraps.se/product/2-delade-mocka-zulustraps 100 spÀnn för ett tvÄdelat svart eller rött zulu band. ser vÀldigt skönt ut
Ja, den Àr ju grön sÄ den Àr ok Grymt snygg. Mycket nöje.Tack! Men jag skall sÀlja den. Fick tag pÄ en annan gröning!