larsbeg
Silver
Tjusigt, var har du köpt lÀnken?Blir two tone lÀnk för min del idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt, var har du köpt lÀnken?Blir two tone lÀnk för min del idag...
Tackar! För min del kÀnns jubilee som klockren matchning till alpinisten (men det Àr gött med mÄnga andra typer med). Gillar den lite blingiga kÀnslan. I synnerhet tycker jag att guldet i two tone fÄngar upp guldet i tavlan pÄ ett smakligt sÀtt. LÀnken Àr köpt hÀr pÄ forumet. Det Àr en relativt enkel och rasslig originallÀnk frÄn seiko. Vet ej vilken klocka den ursprungligen tillverkades för. Passformen Àr, i mitt tycke, tillrÀckligt bra. Kolla traderaauktioner dÀr hÀnder det att de ligger.Tjusigt, var har du köpt lÀnken?
Guldet i tavlan var ordet, tack för tipset.Tackar! För min del kÀnns jubilee som klockren matchning till alpinisten (men det Àr gött med mÄnga andra typer med). Gillar den lite blingiga kÀnslan. I synnerhet tycker jag att guldet i two tone fÄngar upp guldet i tavlan pÄ ett smakligt sÀtt. LÀnken Àr köpt hÀr pÄ forumet. Det Àr en relativt enkel och rasslig originallÀnk frÄn seiko. Vet ej vilken klocka den ursprungligen tillverkades för. Passformen Àr, i mitt tycke, tillrÀckligt bra. Kolla traderaauktioner dÀr hÀnder det att de ligger.
Inga konstigheter! Den lÄter sÄ. Alla lÄter sÄ!Behöver lite hjÀlp gÀllande min nya Alpinist!
BestÀllde hem en ny SARB017 frÄn Japan & nÀr jag öppnade paketet var det nÄgot som kÀndes off. Den gav ifrÄn sig ett mÀrkligt rasslande ljud nÀr man "knackar" pÄ den. Visst att rotorn lÄter nÀr den vrider upp urverket, men aldrig vart med om detta tidigare & dÀrför ber jag om rÄd. NÄgon som vet vad det kan vara?
Japp, samma med min. Som att ha ett litet husdjur :-DInga konstigheter! Den lÄter sÄ. Alla lÄter sÄ!
Snyggt band, modell?HÀr var det grönt...
Snyggt band, modell?
Vad fick dig att tvivla pÄ alpinistens förtrÀfflighet?Jaha ja, en vecka var man officiellt medlem i den hÀr trÄden. Vi blev inte riktigt kompisar sÄ idag fick den ett nytt hem. Kanske blir det en sarb035 istÀllet?
Till en början var jag lite skeptisk till storleken men dĂ€r Ă€r jag absolut omvĂ€nd, dĂ€rav min kommentar om en förhoppningsvis kommande 035âa. Det som inte klickade var nog kombon guld och grönt vilket jag kanske borde sett innan men som de flesta vet Ă€r det ju en sak med bilder och en helt annan i verkligheten. Jakten fortsĂ€tterVad fick dig att tvivla pĂ„ alpinistens förtrĂ€fflighet?
SĂ„ kan det vara (synd med en fallen kamrat dock) och dĂ€rav rubriken för denna trĂ„d. Man plĂ„gas eftersom man slits mellan om klockan Ă€r snygg eller ej.Till en början var jag lite skeptisk till storleken men dĂ€r Ă€r jag absolut omvĂ€nd, dĂ€rav min kommentar om en förhoppningsvis kommande 035âa. Det som inte klickade var nog kombon guld och grönt vilket jag kanske borde sett innan men som de flesta vet Ă€r det ju en sak med bilder och en helt annan i verkligheten. Jakten fortsĂ€tter
DÀr ja! Kul att du fick till det!Efter en timmes meckande med ÀndlÀnkarna sÄ sitter den Àntligen pÄ plats, lite slipande, lite borrande och tunnare bandstift gjorde susen. Gillar verkligen nÀr det ser ut som att det saknar spÀnne!
Tack för affÀren @bautaberit
Jag har ett rasslig jubilee, dock med raka ÀndlÀnkar.NÄgon som har tips pÄ ett rassligt Jubilee som passar? Har ett strapcode-oyster som jag inte riktigt blir vÀn med, körs nÀstan uteslutande pÄ lÀder/perlon.
NÄgon som har tips pÄ ett rassligt Jubilee som passar? Har ett strapcode-oyster som jag inte riktigt blir vÀn med, körs nÀstan uteslutande pÄ lÀder/perlon.
Tack, men Àr dessvÀrre inte ute efter raka.Jag har ett rasslig jubilee, dock med raka ÀndlÀnkar.
FÄr kolla in detta, nÄgon kÀlla pÄ att det fungerar?Valfritt gmt eller datejust frÄn bukten borde funka!
Tack, men Àr dessvÀrre inte ute efter raka.
FÄr kolla in detta, nÄgon kÀlla pÄ att det fungerar?