Den Àr vÀldigt fin. Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr vÀldigt fin. Grattis.
Nu har skönheten upphÀmtad frÄn Gizmo. Ser ny och fin ut, snabb frakt. Var dock ingen klisterskyddslapp pÄ boettglaset, kanske inte Àr det direkt frÄn seiko heller, vad vet jag. Bjuder pÄ en obligatorisk douchebild med klocka + ratt.Jag köpte min hÀr SARB017 hÀr: https://www.ebay.co.uk/itm/SEIKO-SA...ar-Warranty-/272354122883?hash=item3f69921c83
Det Àr inom EU sÄ du slipper extra avgifter. Dock sÄ Àr det en grÄhandlare sÄ det fÄr man vara medveten om. Vet att det Àr flera stycken hÀr pÄ forumet som köpt sina 017 av samma handlare och alla jag har hört har varit nöjda.
Nu har skönheten upphÀmtad frÄn Gizmo. Ser ny och fin ut, snabb frakt. Var dock ingen klisterskyddslapp pÄ boettglaset, kanske inte Àr det direkt frÄn seiko heller, vad vet jag. Bjuder pÄ en obligatorisk douchebild med klocka + ratt.
Haha, sorry för OTn men det var hÀr jag fick tipset om 33an och gizmo sÄ jag ville bara meddela att klockan kom hem och fungerade som förvÀntat. NÀsta bild i trÄden blir en alpinist, lovarSnygg alpinist!
Oavsett grymt klocka. Snygg kombo med bandet.
Haha, sorry för OTn men det var hÀr jag fick tipset om 33an och gizmo sÄ jag ville bara meddela att klockan kom hem och fungerade som förvÀntat. NÀsta bild i trÄden blir en alpinist, lovar
Behöver lite hjÀlp gÀllande min nya Alpinist!
BestÀllde hem en ny SARB017 frÄn Japan & nÀr jag öppnade paketet var det nÄgot som kÀndes off. Den gav ifrÄn sig ett mÀrkligt rasslande ljud nÀr man "knackar" pÄ den. Visst att rotorn lÄter nÀr den vrider upp urverket, men aldrig vart med om detta tidigare & dÀrför ber jag om rÄd. NÄgon som vet vad det kan vara?
HÀrligt att höra! Lite OT i som @MasterChief hintade om men den Àr ju ÀndÄ typ kusin till 017 sÄ det Àr vÀl okej kan jag tycka. Mycket bra val av band, ser riktigt dressig ut pÄ det lÀdret!Nu har skönheten upphÀmtad frÄn Gizmo. Ser ny och fin ut, snabb frakt. Var dock ingen klisterskyddslapp pÄ boettglaset, kanske inte Àr det direkt frÄn seiko heller, vad vet jag. Bjuder pÄ en obligatorisk douchebild med klocka + ratt.
VÀlkommen!Ny medlem hÀr. BestÀllde en Alpinist frÄn Seiyajapan.com för nÄgra dagar sedan, Àr normalt sett ingen Seiko-fantast(!), men den hÀr fastnade jag för av nÄgon anledning. à terstÄr att se vad jag ska byta ut stock-armbandet mot. Funderar pÄ ngn stÄl-lÀnk. Köpte med ett svart Nato frÄn Seiya men det kÀnns sÄhÀr i efterhand lÄngt ifrÄn optimalt. Tips pÄ pÄlitlig lÀnkförsÀljare mottages tacksamt, orkar inte trÄla sjÀlv pÄ ebay.
Ny medlem hÀr. BestÀllde en Alpinist frÄn Seiyajapan.com för nÄgra dagar sedan, Àr normalt sett ingen Seiko-fantast(!), men den hÀr fastnade jag för av nÄgon anledning. à terstÄr att se vad jag ska byta ut stock-armbandet mot. Funderar pÄ ngn stÄl-lÀnk. Köpte med ett svart Nato frÄn Seiya men det kÀnns sÄhÀr i efterhand lÄngt ifrÄn optimalt. Tips pÄ pÄlitlig lÀnkförsÀljare mottages tacksamt, orkar inte trÄla sjÀlv pÄ ebay.
VĂ€lkommen!
MĂ„nga gillar Strapcode: http://www.strapcode.com/store/advanced_search_result.php?keywords=Alpinist
VĂ€ldigt snyggThe lume of the Alpinist!
Har aldrig funderat pÄ det men det ju klart att alpinisten Àven Àr en "golkklocka".Likt mÄnga hÀr i trÄden tog ett tag för mig ocksÄ att fÄ tummen ur och köpa den.
Men den Àr grym och gÄr med nÀstan allt - sÄ införskaffa en sÄ snart ni fÄr möjlighet!
InstÀmmer!Likt mÄnga hÀr i trÄden tog ett tag för mig ocksÄ att fÄ tummen ur och köpa den.
Men den Àr grym och gÄr med nÀstan allt - sÄ införskaffa en sÄ snart ni fÄr möjlighet!
InstÀmmer!
Ăntligen efter tvĂ„ Ă„rs lĂ€sande kan jag Ă€ntligen bidra i trĂ„den. Och den Ă€r verkligen minst lika fantastisk som jag förestĂ€llde mig
Vad kostade den?
DÄ kan man Àntligen posta hÀr
Hittade en helt ny till bra peng. Wow sÄ mycket snyggare klockan Àr i verkligheten, jÀmfört med pÄ bild (tycker jag)