Alpinisten fick hÀnga med till jobbet idag. FÄr se om lÀnken Äker pÄ igen nu nÀr det börjar bli varmare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad bra den Àr ÀndÄ. Har nog aldrig varit med om en klocka som varit i mer behov av AR dÀremot...
Finns ju AR utan ton, eller sÄ kan man fÄ med grön. Men nÀ, aldrig blÄ AR pÄ den dÀr!Varför det. Inte blÄskimmer pÄ det gröna va?!
Really? Jajaja, jag gillar ocksÄ dÄliga skÀmt, who am I kidding? MÀrker inte av avsaknaden av AR sÄ mycket nÀr klockan sitter pÄ armen men den Àr sjukt svÄr att ta bra bilder pÄ.Skönt att vi Àr överens dÀr. Du har tydligen upplevt avsaknad av AR. Jag vet faktiskt inte med mig att jag "reflekterat" över det!
Really? Jajaja, jag gillar ocksÄ dÄliga skÀmt, who am I kidding? MÀrker inte av avsaknaden av AR sÄ mycket nÀr klockan sitter pÄ armen men den Àr sjukt svÄr att ta bra bilder pÄ.
Du har aldrig provat Rolex?Fan vad bra den Àr ÀndÄ. Har nog aldrig varit med om en klocka som varit i mer behov av AR dÀremot...
Du har aldrig provat Rolex?
Ja, det har ju iofs sin charm men det Àr kul att kunna dela med sig.Lite skönt att Alpinisten Àr svÄrflirtad pÄ foto. Njutningen blir personlig pÄ det sÀttet.
Varför har du lagt in en bild pÄ en buske? NÀ, Rolex Àr vÀl inte heller sÀrskilt bra pÄ det dÀr, haha.Du har aldrig provat Rolex?
Jag hade precis samma problem med min. Fick Àven jag sÀtta in ett nytt verk.Fick precis tillbaka sarben efter en tur till Norge. Den började slÀpa oregelbundet och ibland upp mot 20 minuter pÄ ett dygn sÄ fick ett helt nytt urverk monterat. NÄn annan som haft strul med ett 6R15-verk?
Har problem med min men det Ă€r för att den Ă„kt i backen. Vad fick du betala? Ăr sugen pĂ„ att fĂ„ min fixad.Fick precis tillbaka sarben efter en tur till Norge. Den började slĂ€pa oregelbundet och ibland upp mot 20 minuter pĂ„ ett dygn sĂ„ fick ett helt nytt urverk monterat. NĂ„n annan som haft strul med ett 6R15-verk?
Jag lĂ€mnade in den hos AD som bytte verket för 2900kr.Har problem med min men det Ă€r för att den Ă„kt i backen. Vad fick du betala? Ăr sugen pĂ„ att fĂ„ min fixad.
Funderar pÄ att sÀtta i ett 4R i min, det Àr bra nog men samtidigt kÀnns det lite dumt.Jag lÀmnade in den hos AD som bytte verket för 2900kr.
Har problem med min men det Ă€r för att den Ă„kt i backen. Vad fick du betala? Ăr sugen pĂ„ att fĂ„ min fixad.
Min Àr bara 1,5 Är men handlad frÄn grÄhandlare sÄ det var bara att slanta upp.Hade kostat ca 3000 men gick pÄ garantin som tur var. Behövde bara pynta porto till verkstan.
Min Àr bara 1,5 Är men handlad frÄn grÄhandlare sÄ det var bara att slanta upp.
Gör sig riktig bra med blÄ tavla! Hur fan kan man ha missat detta slÀpp dock? Blir en bestÀllning direkthttps://shop.hodinkee.com/products/...tion-alpinist-spb089j9?variant=13835022827595
Synd att de inte behöll guldnuffror och -visare. Annars riktigt fin!
Gör sig riktig bra med blÄ tavla! Hur fan kan man ha missat detta slÀpp dock? Blir en bestÀllning direkt
SÄg det... Var Àven slutsÄlda nÀr jag skulle in och försöka bestÀllaSkickas ej internationellt enligt Seiko nyhetstrÄden
NÄgon som mÀtt sin alpinist? Alltid specad som 38 men jag tycker min kÀnns större. Den nya pÄ hodinkee var specad som 39,5 men mÄste ju vara samma case?
Har inget skjutmÄtt sÄ frÄgar hÀr..
ser sÄdÀr ut pÄ vissa bilder!Gör sig riktig bra med blÄ tavla! Hur fan kan man ha missat detta slÀpp dock? Blir en bestÀllning direkt
AjdÄ hÄller med dig, hade nog varit snyggare med en matt blÄ tavla. Som det sÄg ut att vara pÄ bildenser sÄdÀr ut pÄ vissa bilder!
SÄg det... Var Àven slutsÄlda nÀr jag skulle in och försöka bestÀlla