• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

image.jpg

Lyllo dig sÄ att sÀga! Skulle gÀrna ha en vit eller svart (eller den blÄ dÄ, men den kan man ju glömma). Annan fÀrg Àn grön börjar vÀl bli lite dyra tyvÀrr. Hur Àr 4s15 jÀmfört med 6r15 skulle du sÀga?

Är inte rĂ€tt person att jĂ€mföra verk men nĂ„gra tusen bpm gör ju att visaren kĂ€nns lite mer smooth. Har haft 017, sarg007 och 065 cocktail som har 6r15 och de klockorna bygger lite mer pĂ„ höjden (har jag fĂ„tt för mig)

Allt som allt, en mysig klocka. :)

• Like
Reactions: Jpg
Den Àr riktigt fin och varmt vÀlkommen i trÄden (trots att den inte plÄgar oss).
Tackar...! Kan vara sunt att titta pÄ lite andra grejer emellanÄt. :)
017 var förövrigt den första ”fina” klockan jag köpte. Handlade direkt frĂ„n Seiya och den var verkligen startskottet pĂ„ ett riktigt osunt flöde av klockor som avverkats... den plĂ„gar mig fortfarande sĂ„ att sĂ€ga...

Vad har butikspris varit pÄ den om man rÀknar bort grÄhandlandet pÄ Ebay? Tror den jag köpte frÄn Seiya 2017 landade pÄ ca 7k med moms och stÄllÀnken (som fö var svindyr)
List hamnade vĂ€l runt fem nĂ€r den slĂ€pptes, inkl moms, tull etc. Är inte helt sĂ€ker men tror att den lĂ„g pĂ„ $399. Kan dock vara jag som minns helt fel. :confused:

Edit: $469 var tydligen list sÄ inte sÄ mycket lÀgre Àn de $529 som Gnomon sÀljer för. My bad! :sorry:

List hamnade vĂ€l runt fem nĂ€r den slĂ€pptes, inkl moms, tull etc. Är inte helt sĂ€ker men tror att den lĂ„g pĂ„ $399. Kan dock vara jag som minns helt fel. :confused:

Edit: $469 var tydligen list sÄ inte sÄ mycket lÀgre Àn de $529 som Gnomon sÀljer för. My bad! :sorry:

LikvÀl en hyfsad ökning. :confused:

Tillbaka
Topp