rgladh
Basic
"Sitt still nu vovven sÄ ska husse bara ta nÄgra bilder"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Sitt still nu vovven sÄ ska husse bara ta nÄgra bilder"
Typ haha"Sitt still nu vovven sÄ ska husse bara ta nÄgra bilder"
Köpte den sÄ sent som igÄr! Den finns i lager, det Àr bara att hugga! Nu kliar det i fingrarna.SÄldes nya pÄ Gnomon hÀrom dagen, men de tog slut vÀldigt snabbt. HÄll utkik dÀr, kan ju komma in ett parti till!
Men de vet att ta betalt! (beror ju dock pÄ att man inte bor i Amerika). Landar in pÄ ca 6.5k med moms och allt. NÀstan dubbla priset mot vad den gick för nÀr den var i produktion!SÄldes nya pÄ Gnomon hÀrom dagen, men de tog slut vÀldigt snabbt. HÄll utkik dÀr, kan ju komma in ett parti till!
Jag köpte min för ca 1,5 Är sen. Betalade drygt 4.000 med tull och moms. SÄlde den för nÀstan samma peng förra Äret, nÀr den slutat tillverkats. Skulle behÄllt den. Inte första försÀljningen man Ängrar.Hade en för ca 8 Är sedan
tror jag gav runt 2000 dÄ.
Den lÀnken ser bra ut! Var fiskade du upp den? Hur kÀnns kvaliteten?Den Àr bra.
Hittade den pÄ eBay. KÀnns bra mÄste jag sÀga, kanske inte toppklass men klart över förvÀntan.Den lÀnken ser bra ut! Var fiskade du upp den? Hur kÀnns kvaliteten?
DÄ var Alpinisten tillbaka pÄ lÀnken
Snyggt! Ăr det en sarx-lĂ€nk?
Edit: watchgecko lÀste jag mig till. Snygg likvÀl!
Gammelkusinen passar pÄ och sÀga haloj ocksÄ!
Snyggt! Ăr det en sarx-lĂ€nk?
Edit: watchgecko lÀste jag mig till. Snygg likvÀl!
Gammelkusinen passar pÄ och sÀga haloj ocksÄ!
Varit sugen pÄ den i nÀstan 1 Är.
Nu slog jag till och jag Àr grymt nöjd!
Saknar den redanVarit sugen pÄ den i nÀstan 1 Är.
Nu slog jag till och jag Àr grymt nöjd!
FörstÄr det... Den satt bÀttre Àn jag hade förestÀllt mig, grymt nöjd. Och tack för en smidig affÀr!Saknar den redan
Sitter som en smÀck pÄ dig