Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alpinisten fick följa med ut och fÄ lite saltstÀnk.
Fick samma frÄga sist jag postade och har fortfarande inte klurat ut vilken det Àr. Ska tydligen vara lik en som Watchgecko har.Snyggt! Vad Àr det för jubilee pÄ den?
Fick samma frÄga sist jag postade och har fortfarande inte klurat ut vilken det Àr. Ska tydligen vara lik en som Watchgecko har.
Fick hem ett 20mm two tone jubilee, frÄn Tidochting.se idag. VÀldigt prisvÀrd lÀnk.
Tack för bra service Hans!
Snyggt!
Var det denna du köpte?
https://tidochting.se/klockarmband/jubileelank-two-tone-tvaton19mm-20mm-22mm
Fick hem ett 20mm two tone jubilee, frÄn Tidochting.se idag. VÀldigt prisvÀrd lÀnk.
Den satt fint!
Jag har bara haft jubilee pÄ min SKX, och de pÄminner om varandra. Lite rassel och sitter vÀldigt sköntSnyggt. PÄminner om seikos original twotone lÀnk. Upplever du den som mycket rasslig?
-15 till +25 Àr vÀl toleransen, sÄ +20 Àr inom grÀnsen.Hur Àr gÄngavvikelsen, Àr +20 spd rimligt?
Hur Àr gÄngavvikelsen, Àr +20 spd rimligt?
-15 till +25 Àr vÀl toleransen, sÄ +20 Àr inom grÀnsen.
Det Àr som sagt inom spec. Men min gick +2 nÀr jag fick den. Efter ca 2 mÄnader rÄkade den gÄ i golvet och fÄ en ding sÄ har den gÄtt -2/3 per dag.
Har du en som gÄr +20 sÄ kan du alltid betala nÄgra hundra till en bra urmakare sÄ kan hen regulera klockan Ät dig fÄr bÀttre tidshÄllning. Eller sÄ kan du pilla med det sjÀlv om du kÀnner dig trygg med processen.
Var Àr den köpt?-Fick hem min idag
Var Àr den köpt?
Nyskick verkar det som, hur mycket gav du för den?
5000kr för en splitterny Àr bra!-Ja den Àr helt ny och uttagen av mig De ligger pÄ EBay för runt 5000kr och 6000kr
Mycket rimligare priser Àn vad man hittar i Sverige. Oftast begagnade objekt med tydliga brukspÄr, lÄngtifrÄn full set en bra bit över listpriset..
5000kr för en splitterny Àr bra!
Grattis till din alpinist
-Ja den Àr helt ny och uttagen av mig De ligger pÄ EBay för runt 5000kr och 6000kr
Mycket rimligare priser Àn vad man hittar i Sverige. Oftast begagnade objekt med tydliga brukspÄr, lÄngtifrÄn full set en bra bit över listpriset..
Bra fÄngat och vÀlkommen i trÄden!
-Alpinisten plÄgar mig Ànnu mer nu nÀr jag har den hemma
För att inte tala om nÀr man bÀr den pÄ originallÀdret! DÀr kan man tala om plÄga
I vilket sinnestillstÄnd befann du dig i nÀr du tog en sÄ högupplöst bild och inte centrerade ringen?-Alpinisten plÄgar mig Ànnu mer nu nÀr jag har den hemma