Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köpte min för ett par Är sen och Àr sjukt nöjd. Har den pÄ ett grönt rÀcing lÀderband, men funderar pÄ att skaffa en lÀnk frÄn Strapcode el. nÄt liknande. UpptÀckte nyligen att en two-tone jubileelÀnk ocksÄ Àr förvÄnansvÀrt snygg. Kan inte bestÀmma mig... Äsikter?
Köpte min för ett par Är sen och Àr sjukt nöjd. Har den pÄ ett grönt rÀcing lÀderband, men funderar pÄ att skaffa en lÀnk frÄn Strapcode el. nÄt liknande. UpptÀckte nyligen att en two-tone jubileelÀnk ocksÄ Àr förvÄnansvÀrt snygg. Kan inte bestÀmma mig... Äsikter?
Trodde aldrig det skulle funka men dÀr hade jag fel. Man kan aldrig fÄ för mycket grönt!
Den stÄr pÄ önskelistan Visste inte att det fanns en albino version.
KÀnns som ett Àntligen Àr pÄ sin plats.
Har haft denna magiska pjÀs i tankarna under en lÄng tid. Nu var det dags och jag Ängrar mig verkligen inte . Slog till pÄ en ny nu nÀr Gnomon fortfarande hade kvar och det blev inte dyrare Àn vad dom nu gÄr för som begagnade.
Gillar feta lÀnkar sÄ det fick minsann bli en
Angus-jubileelÀnk ocksÄ. Grymt nöjd med hela kittet .
Jag tycker dom brukar gÄ för en del hÀr pÄ köp&sÀlj ocksÄ. Tror du Ängrar dig om du sÀljer.Grattis till ett bra köp!
Begagnat priserna pÄ bukten Àr helt galna, har haft syndiga tankar om att sÀlja min för att finansiera annat
Den dÀr fÄr du posta hur mÄnga gÄnger du vill! Vad Àr det för lÀnk du har?FörtjÀnar en stor bild Beklagar dubbelpost!
Jag tycker dom brukar gÄ för en del hÀr pÄ köp&sÀlj ocksÄ. Tror du Ängrar dig om du sÀljer.
Nog det bÀsta man kan fÄ i denna prisklassen,
ja i prisklassen över ocksÄ för den delen.
Min blir en keeper (det har jag aldrig sagt innan ju )
Stort tack förresten .
Hur mycket gick hela kittet pÄ, inklusive moms, etc.KÀnns som ett Àntligen Àr pÄ sin plats.
Har haft denna magiska pjÀs i tankarna under en lÄng tid. Nu var det dags och jag Ängrar mig verkligen inte . Slog till pÄ en ny nu nÀr Gnomon fortfarande hade kvar och det blev inte dyrare Àn vad dom nu gÄr för som begagnade.
Den dÀr fÄr du posta hur mÄnga gÄnger du vill! Vad Àr det för lÀnk du har?
Ja, den satt ju verkligen helt perfekt och passade klockan bra!Tackar! LÀnken i frÄga Àr faktiskt en seiko originallÀnk frÄn en sarx. Riktigt bra passform.
Ja, den satt ju verkligen helt perfekt och passade klockan bra!
Exakt, lite roligare Àn originallÀnken.Tycker att de polerade detaljerna pÄ lÀnken gÄr bra ihop med polerade ytorna pÄ klockan.
Exakt, lite roligare Àn originallÀnken.
KÀnns som ett Àntligen Àr pÄ sin plats.
-Jag hÄller pÄ ocksÄ att bygga ett kit.
Jag hade ett sandfÀrgat canvasband sedan innan. Det ger klockan en mer fieldwatch utseende.
IgÄr fixade jag ett Hirsch
Och nu vÀntar jag hem en Oyster frÄn Strapcode!
Jag hÄr Àven bestÀllt en legofigur i explorer-tema för att ta lite roligare bilder
Mycket coolt projekt
Det hirschet Àr riktigt likt originallÀdret. Vilken modell Àr det?
Det gick lös pÄ 5300kr frÄn Gnomon MED DHL Express. Brukar bli ca 300 kr i tull/moms dÀrifrÄn. Vet ej hur dom vÀrderar men sÄ blir det.Hur mycket gick hela kittet pÄ, inklusive moms, etc.
Gött att variera sig. Har samma canvas/cordura sjÀlv. Grymt bra. Ser fram emot bilder pÄ projektet .-Jag hÄller pÄ ocksÄ att bygga ett kit.
Jag hade ett sandfÀrgat canvasband sedan innan. Det ger klockan en mer fieldwatch utseende.
IgÄr fixade jag ett Hirsch
Och nu vÀntar jag hem en Oyster frÄn Strapcode!
Jag hÄr Àven bestÀllt en legofigur i explorer-tema för att ta lite roligare bilder
Mycket coolt projekt