Kul att du blev nöjd!Fick hem min jubilee lÀnk, kvaliten Àr mycket bÀttre Àn vad jag trodde! Ska nu bestÀlla en till jubilee, dock two tone denna gÄng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du blev nöjd!Fick hem min jubilee lÀnk, kvaliten Àr mycket bÀttre Àn vad jag trodde! Ska nu bestÀlla en till jubilee, dock two tone denna gÄng.
PĂ„ tur i trollskogen!
Tidochting har inga jubileelÀnk i two tone kvar som passar alpinisten. NÄgon som har tips pÄ stÀlle/hemsida som sÀljer two tone lÀnkar som passar alpinisten?
TÀnkte mer i samma prisklass som tidochting. Men kan dock köpa denna frÄn Watchgecko: https://www.watchgecko.com/slim-warrington-push-button-stainless-steel-watch-strapFörutom strapcode menar du (de har)? Watchgecko har ocksÄ men deras 20mm twotone jubilee brukar ha statusen "slut".
TÀnkte mer i samma prisklass som tidochting. Men kan dock köpa denna frÄn Watchgecko: https://www.watchgecko.com/slim-warrington-push-button-stainless-steel-watch-strap
Ăr det bara att bestĂ€lla hem en, eller behövs Ă€ndlĂ€nlar ocksĂ„?
Okej, tack!Aha. "Curved ÀndlÀnkar" brukar man behöva komplettera ordern med. IngÄr bara raka.
TÀnkte mer i samma prisklass som tidochting. Men kan dock köpa denna frÄn Watchgecko: https://www.watchgecko.com/slim-warrington-push-button-stainless-steel-watch-strap
Ăr det bara att bestĂ€lla hem en, eller behövs Ă€ndlĂ€nlar ocksĂ„?
Hittade denna gamla klocka i lÄdan. LÀnken Àr vÀldigt fin och visade sig vara 20mm. Ska testa den pÄ min alpinist imorgon. Mindre blingbling och fortfarande two tone. Uppdaterar tomorrow!De verkar ha rört runt lite bland modellerna sedan jag kollade senast. Den jag tittat pÄ motsvarade mer denna: https://www.watchgecko.com/geckota-solid-warrington-stainless-steel-watch-strap
Men den finns inte som twotone numera. Finns en recension av den du lÀnkade om pÄ Alpinisten. Verkar ju funka.
Hittade denna gamla klocka i lÄdan. LÀnken Àr vÀldigt fin och visade sig vara 20mm. Ska testa den pÄ min alpinist imorgon. Mindre blingbling och fortfarande two tone. Uppdaterar tomorrow!
Ja, testa. Ser att Du hÄller det i japanskt tema
ĂndlĂ€nken passade inte. :/
Jo, alpinisten fÄr vÀl fortsÀtta vara pÄ oysterlÀnk, tills jag hittar en TT lÀnk som passar.NÀ, lÀmnar lite att önska ser det ut som.
SĂ„ ska det se ut! Kul att det blev bra
Blev en helt ny klocka tycker jag. Trevlig med variation ocksÄ.SÄ ska det se ut! Kul att det blev bra
Gav inte upp, testade mig fram tills lĂ€nken till min Seiko SKS481P1 visade sig passa. ĂndlĂ€nkarna behöver justeras liiiiite.
Blev en helt ny klocka tycker jag. Trevlig med variation ocksÄ.
Ja, vi har bra kört lÀder innan sÄ detta blev helt nytt. Funderar pÄ att skaffa TT-jubilee för att kunna fÄ en mer blingig look ocksÄ.InstÀmmer. Oyster pÄ gör en helt annan klocka Àn tex jubilee och Ànnu mer till tex lÀder.
Ja, vi har bra kört lÀder innan sÄ detta blev helt nytt. Funderar pÄ att skaffa TT-jubilee för att kunna fÄ en mer blingig look ocksÄ.
Mycket bra! Vilken lÀnk Àr det du kör?TT! Du talar till en som redan Àr frÀlst
Mycket bra! Vilken lÀnk Àr det du kör?
Den ser riktigt bra ut. Jag Àlskar rassliga jubilee-lÀnkar!Faktiskt en hÀrligt rasslig original jubileelÀnk.
Den ser riktigt bra ut. Jag Àlskar rassliga jubilee-lÀnkar!
Ja, de Ă€r vĂ€ldigt tjusiga. Kostar tyvĂ€rr en del, speciellt nĂ€r det tillkommer moms och frakt.Yes, det Ă€r nĂ„got speciellt. Ăr dock jĂ€kligt nĂ€llad pĂ„ strapcodes jubilee tt. Vore kul att testa för jĂ€mförelsens skull. De har sĂ„ go tyngd.
Ja, de Àr vÀldigt tjusiga. Kostar tyvÀrr en del, speciellt nÀr det tillkommer moms och frakt.