Jag vet! Sinnesförvirring. FÄr se om det blir nÄgon affÀr. Vill inte svÀra i alpinisttrÄden, men det Àr omegorna som stjÀl handledstiden.@Remofflan varför lÀmnar du oss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet! Sinnesförvirring. FÄr se om det blir nÄgon affÀr. Vill inte svÀra i alpinisttrÄden, men det Àr omegorna som stjÀl handledstiden.@Remofflan varför lÀmnar du oss?
Jag förstÄr dig, sjÀlv har jag min som prydnad i klocklÄdan. Men lycka till med försÀljningen!Jag vet! Sinnesförvirring. FÄr se om det blir nÄgon affÀr. Vill inte svÀra i alpinisttrÄden, men det Àr omegorna som stjÀl handledstiden.
Vi fÄr se om nÄgon nappar. Vad det lider kanske det kÀnns mer och mer rÀtt att behÄlla. Den Àr ju vÀldigt fin.Jag förstÄr dig, sjÀlv har jag min som prydnad i klocklÄdan. Men lycka till med försÀljningen!
Bytte till alpinisten. MÄste ge den en Àrlig chans sÄ jag inte Ängrar en eventuell försÀljning.
Urtavlan Àr för vacker för att avyttras, men hoppas du fÄr bra betalt - det höjer vÀrdet för oss andraLite mer alpinist pÄ kvÀllen.
Satte ett relativt högt pris, utan att göra vinst, eftersom jag inte vill slÀppa den hursomhelst.Urtavlan Àr för vacker för att avyttras, men hoppas du fÄr bra betalt - det höjer vÀrdet för oss andra
hade jag varit dig hade jag bestÀllt en sarb017 istÀllet för en ny...Jag hatar den hÀr trÄden...
... För jag har ingen Alpinist och mÄste vÀnta till januari innan jag kan bestÀlla en.
Varför stÄr tiden still nÀr man vÀntar pÄ en klocka?
Tack för tipset. Har bara sett en bild pÄ den nya tyckte de var rÀtt lika? Vart fÄr man tag pÄ en sarb017? Vill inte ha begagnad.hade jag varit dig hade jag bestÀllt en sarb017 istÀllet för en ny...
den gamla Àr helt enkelt snyggare!
gnonomwatches ska visst ha sÄdan i lager annars sök pÄ japanska sÀljsidor!Tack för tipset. Har bara sett en bild pÄ den nya tyckte de var rÀtt lika? Vart fÄr man tag pÄ en sarb017? Vill inte ha begagnad.
Tack, ska bestÀlla en.gnonomwatches ska visst ha sÄdan i lager annars sök pÄ japanska sÀljsidor!
pröva maila chino watch i tokyo.
dom.fÄr egentligen inte sÀlja seiko utomlands men dom har sarb017 i lager!
besökte dom för en mÄnad sedan och kollade in deras lilla butik i tokyo
den tillverkas ju inte lÀngre sÄ det gÀller att hitta nÄgon som har modellen i lager sedan innan!Tack, ska bestÀlla en.
Har bara handlat via seiya tidigare, dÀr jag tÀnkte köpa nya Alpinisten.
Nu Àr den bestÀlld Var tvungen kolla skillnaderna, och du hade rÀtt SARB017 Àr snyggare, framförallt datumfönstret som skillde dem Ät.
Stort tack! Nu Àr det bara den eviga vÀntan.
Likt alla andra klockor, sÄ mÄste du hitta vinklarna pÄ Alpinisten ocksÄ.SÄ irriterande. Tycker den Àr sjukt snygg nÀr andra har pÄ sig den. Tycker inte aldrig den Àr snygg pÄ min arm :/
Fick min idag