Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ryktas att detta Àr kommande slÀpp.
Mycket bra om jag fÄr tycka.
![]()
![]()
![]()
Och â3 daysââŠOm Seiko Ă€ndĂ„ kunde slĂ€ppa prospex logganâŠ
Ălskar den svarta! Vart hittade du detta?Ryktas att detta Ă€r kommande slĂ€pp.
Mycket bra om jag fÄr tycka.
![]()
![]()
![]()
Ăverallt, FB, wus, reddit osvĂlskar den svarta! Vart hittade du detta?
Urbrev tog 2900 för service av min Sarb017 i vÄrasEfter 6 Är Àr beter den sig helt bÀng - funderar fortfarande pÄ om det Àr vÀrt att servaDen har fÄtt utforska en del lÀnder
![]()
Ah! Tack för tipsUrbrev tog 2900 för service av min Sarb017 i vÄras
Vit urtavla och lÀnk Àr en fin komboSPB119 ft Ginault
![]()
![]()
InstÀmmer verkligen.Vit urtavla och lÀnk Àr en fin kombo
Vet inte vad jag tycker helt. Skulle jag vara tvungen att vÀlja en Alpinist med blÄ tavla hade nog denna hamnat sist..![]()
Introducing: The New Seiko Prospex Alpinist SPB531, A New Blue European Exclusive
The Japanese "mountain man's" watch now has a new blue hue.www.hodinkee.com
Denna var fin![]()
Nja, SPB089 som bara sÄldes i USA Àr nog bÀttre, men jag skulle gÀrna se den nya irl. De övriga blÄaktiga som kommit senare Är tycker jag Àr för ljusaVet inte vad jag tycker helt. Skulle jag vara tvungen att vÀlja en Alpinist med blÄ tavla hade nog denna hamnat sist..![]()
Tycker mountain glacier Àr svÄrslagenNja, SPB089 som bara sÄldes i USA Àr nog bÀttre, men jag skulle gÀrna se den nya irl. De övriga blÄaktiga som kommit senare Är tycker jag Àr för ljusa