joh.jonsson
Silver
Har faktiskt en annan liten tröst seiko pÄ vÀg hem men tunan va grym, ska absolut skaffa en till nÄngÄng!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymma bilder du tar!Sent omsider, dagens pjÀs. 7549-7010 frÄn 1980.
Stort tack, just hÀr hade jag lite flyt med att cykla under Centralbron precis nÀr solen (som ju inte syns ofta i Stockholm i december) gick ned .Grymma bilder du tar!
Bumpar mig sjĂ€lv. Ăr det verkligen ingen som har tips pĂ„ var man kan serva en gammal Tuna?NĂ„gon som har ett bra tips pĂ„ var man kan fĂ„ en 7549-7009 servad? Fick tips om Duncan (thewatchbloke) men han har tyvĂ€rr stopp och tar inte emot fler ur just nu. Var förbi Klockmaster Globen men dĂ€r ville dom skicka till den till Japan, vilket kĂ€nns onödigt om det inte Ă€r nödvĂ€ndigt (att dom dessutom inte verkade ha nĂ„gon som helst aning om vad det var för nĂ„got förvĂ„nade mig, men den Ă€r kanske för gammal för dom). Alla tips tas tacksamt emot
Var som egentligen.I Sverige menar du?
Kollade med KKH och tyvÀrr har han deltidspensionerat sig och tog inte den hÀr typen av klockor lÀngre. Klockmaster kunde skicka den till Japan...men jag fÄr kanske kolla dÀr igen, kan bara varit den jag pratade med som hade dÄlig koll. Tycker att dom borde kunna fixa det sjÀlva.KKH i England troligtvis.
Men du menar att KM Globen i vill göra det, och i sÄ fall varför undrar man?
Pröva att stÀlla frÄgan i officiella seikotrÄden, det Àr nog fler som lÀser dÀr.Kollade med KKH och tyvÀrr har han deltidspensionerat sig och tog inte den hÀr typen av klockor lÀngre. Klockmaster kunde skicka den till Japan...men jag fÄr kanske kolla dÀr igen, kan bara varit den jag pratade med som hade dÄlig koll. Tycker att dom borde kunna fixa det sjÀlva.
Relumat visarna eller vad har du gjort?SĂ„ja!
Tunan Àr tillbaka efter en snabb vÀnda pÄ spa
Relumat visarna eller vad har du gjort?
SĂ„ja!
Tunan Àr tillbaka efter en snabb vÀnda pÄ spa