• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

IMG_1581.JPG

NÄgon som har ett bra tips pÄ var man kan fÄ en 7549-7009 servad? Fick tips om Duncan (thewatchbloke) men han har tyvÀrr stopp och tar inte emot fler ur just nu. Var förbi Klockmaster Globen men dÀr ville dom skicka till den till Japan, vilket kÀnns onödigt om det inte Àr nödvÀndigt (att dom dessutom inte verkade ha nÄgon som helst aning om vad det var för nÄgot förvÄnade mig, men den Àr kanske för gammal för dom). Alla tips tas tacksamt emot :)

NÄgon som har ett bra tips pÄ var man kan fÄ en 7549-7009 servad? Fick tips om Duncan (thewatchbloke) men han har tyvÀrr stopp och tar inte emot fler ur just nu. Var förbi Klockmaster Globen men dÀr ville dom skicka till den till Japan, vilket kÀnns onödigt om det inte Àr nödvÀndigt (att dom dessutom inte verkade ha nÄgon som helst aning om vad det var för nÄgot förvÄnade mig, men den Àr kanske för gammal för dom). Alla tips tas tacksamt emot :)
Bumpar mig sjĂ€lv. Är det verkligen ingen som har tips pĂ„ var man kan serva en gammal Tuna?

KKH i England troligtvis.
Men du menar att KM Globen i vill göra det, och i sÄ fall varför undrar man?
Kollade med KKH och tyvÀrr har han deltidspensionerat sig och tog inte den hÀr typen av klockor lÀngre. Klockmaster kunde skicka den till Japan...men jag fÄr kanske kolla dÀr igen, kan bara varit den jag pratade med som hade dÄlig koll. Tycker att dom borde kunna fixa det sjÀlva.

Kollade med KKH och tyvÀrr har han deltidspensionerat sig och tog inte den hÀr typen av klockor lÀngre. Klockmaster kunde skicka den till Japan...men jag fÄr kanske kolla dÀr igen, kan bara varit den jag pratade med som hade dÄlig koll. Tycker att dom borde kunna fixa det sjÀlva.
Pröva att stÀlla frÄgan i officiella seikotrÄden, det Àr nog fler som lÀser dÀr.

Tillbaka
Topp