Ja du ser rĂ€tt. Verket Ă€r ett 7546 sĂ„ den Ă€r duktigt franken.Ăr tavlan pĂ„ 7549 ursprungligen frĂ„n en 7548?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja du ser rĂ€tt. Verket Ă€r ett 7546 sĂ„ den Ă€r duktigt franken.Ăr tavlan pĂ„ 7549 ursprungligen frĂ„n en 7548?
Jag har inte fÄtt till det förrÀn idag! Yobokies clasp var ju inget vidare och eftersom jag inte hade nÄgot passande seikospÀnne har jag fÄtt rota djupt i skrotlÄdan för att fÄ ihop nÄgot bra. Men nu! Tuna pÄ yobokies-BoR med clasp frÄn ett felkapat bonettoband, stenhÄrt och fulsnyggt:
Jag har inte fÄtt till det förrÀn idag! Yobokies clasp var ju inget vidare och eftersom jag inte hade nÄgot passande seikospÀnne har jag fÄtt rota djupt i skrotlÄdan för att fÄ ihop nÄgot bra. Men nu! Tuna pÄ yobokies-BoR med clasp frÄn ett felkapat bonettoband, stenhÄrt och fulsnyggt:
(Fotat i onsdags. Vridringen off center med ett klick )
Gratulerar! Och JDM ocksÄ, inte illa alls7549 frÄn 79. Allt Àr inte guld som glimmar.
Grymt! DĂ„ vĂ€ntar vi pĂ„ ett wsĂĂĂNTLIGEN trillade mailet jag vĂ€ntat pĂ„ i tvĂ„ mĂ„nader in, servicen Ă€r klar!
SÄ dÄ Àr det vÀl bara att vÀnta en vecka till sen bannemig blir det tonfisk för hela slanten.
/David
ĂĂĂNTLIGEN trillade mailet jag vĂ€ntat pĂ„ i tvĂ„ mĂ„nader in, servicen Ă€r klar!
SÄ dÄ Àr det vÀl bara att vÀnta en vecka till sen bannemig blir det tonfisk för hela slanten.
/David
JajamÀn! Har ett DALIBZ liggande hÀr hemma som Äker pÄ direkt.Grymt! DÄ vÀntar vi pÄ ett ws
Nej bezelinsertet Àr det som suttit pÄ frÄn början. Nya packningar fick den dockGrymt!
Fick du nytt insert pÄ köpet?
ĂĂĂNTLIGEN trillade mailet jag vĂ€ntat pĂ„ i tvĂ„ mĂ„nader in, servicen Ă€r klar!
/David
Intressant frÄga! Tittar efter en lÀnk till min 7549. StÄr mellan oyster och engineer.Vilken lÀnk tycker ni gör sig bÀst till en tonfisk? aftermarket som orginal. SjÀlv har jag fastnat för watchadoo super engineer
Ska fixa lite fler bilder dÄ jag kommer hemIntressant frÄga! Tittar efter en lÀnk till min 7549. StÄr mellan oyster och engineer.
Den dÀr lÀnken ser riktigt grov ut, nÀstan sÄ att den fÄr klockan att se liten ut. LÀgg gÀrna upp nÄgon mer bild
Jag kan bara instÀmma till 100%. Har min 7549-7009 pÄ handleden för tillfÀllet.varje gÄng jag anvÀnder en Tuna slÄs jag av den fantastiska designen och hur bra de, trots sin storlek, sitter pÄ armen.
Jag kan bara instÀmma till 100%. Har min 7549-7009 pÄ handleden för tillfÀllet.
Tonfiskarna Àr dessutom lÀttlÀsta i novembermörkret, tack vare rejÀla visare, index och lume.