Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SvÄrt att vÀlja..
Snygga BoR. Var köpte du dem?
Grattis! Kul att den dĂ€r hĂ€rligt patinerade pjĂ€sen fick stanna pĂ„ forumet.Ăntligen kan man posta i den hĂ€r trĂ„den
Ja du hann före!Mitt nyförvÀrv:
Ja du hann före!
ja verkligen, SkÀmsOuch, beklagar.
Hörru grabben, det Àr nÄgot fel pÄ din datumvisning
Sista bilden var riktigt juste.Mitt nyförvÀrv:
Jag har ett DAL1BZ med titan-hardware hemma jag kan mĂ€ta, som sitter pĂ„ min 7549. Ăr det band du ska ha till den. Har ocksĂ„ det extra lĂ„nga bandet som den levererades pĂ„ men det Ă€r ju typ oanvĂ€ndbartNĂ„n som sitter pĂ„ en 7c46-0ab0 Golden Tuna frĂ„n 2000 talet? Har nĂ€mligen en frĂ„ga om gummilĂ€ngd.
LĂ€ser pĂ„ om olika gummivarianter speciellt pĂ„ de tidigare tonfiskarna och Ă€r nyfiken pĂ„ vilket band som kom original med just 0ab0 eftersom det Ă€r en lite annorlunda modell. Vad stĂ„r pĂ„ insidan? B22? Ăr det till en Ă„rsmodell 2011 eller en tidigare? fĂ„r hemskt gĂ€rna mĂ€ta och skicka en bild pĂ„ dal1bz ocksĂ„ .Jag har ett DAL1BZ med titan-hardware hemma jag kan mĂ€ta. Ăr det band du ska ha till den. Har ocksĂ„ det extra lĂ„nga bandet som den levererades pĂ„ men det Ă€r ju typ oanvĂ€ndbart
Vad jag vet sĂ„ kom 0ab0 pĂ„ det lĂ„nga bandet, ZLM09. Tror dock de flesta ersatte det med ett DAL1BZ om man nu inte var oljeriggsdykare PĂ„ insidan av bandet med guld-hardware stĂ„r DAL1BZ och pĂ„ det lĂ„nga ZLM09 stĂ„r Z-22. BZ-bandet jag har Ă€r nytt och det som seikos servicecenter sĂ€tter dit pĂ„ alla guldtunor, sĂ„ det Ă€r korrekt för din klocka. HĂ€r en bild pĂ„ DAL1BP, DAL1BZ utan guldkeeper och ZLM09 med svart hardware:LĂ€ser pĂ„ om olika gummivarianter speciellt pĂ„ de tidigare tonfiskarna och Ă€r nyfiken pĂ„ vilket band som kom original med just 0ab0 eftersom det Ă€r en lite annorlunda modell. Vad stĂ„r pĂ„ insidan? B22? Ăr det till en Ă„rsmodell 2011 eller en tidigare? fĂ„r hemskt gĂ€rna mĂ€ta och skicka en bild pĂ„ dal1bz ocksĂ„ .
Kanske slÀnga upp en duobild pÄ 7549 och 7c46 1000m golden tuna ocksÄ?
Tack! Nu blev jag mycket klokareVad jag vet sÄ kom 0ab0 pÄ det lÄnga bandet, ZLM09. Tror dock de flesta ersatte det med ett DAL1BZ om man nu inte var oljeriggsdykare PÄ insidan av bandet med guld-hardware stÄr DAL1BZ och pÄ det lÄnga ZLM09 stÄr Z-22. BZ-bandet jag har Àr nytt och det som seikos servicecenter sÀtter dit pÄ alla guldtunor, sÄ det Àr korrekt för din klocka. HÀr en bild pÄ DAL1BP, DAL1BZ utan guldkeeper och ZLM09 med svart hardware:
BZ-bandet Àr exakt lika lÄngt som BP. Har tyvÀrr ingen side-by side, har sÄlt min 1000m tuna
Det finns vÀl lösningar pÄ det problemet. Du har ju tex en hur cool som helst till salu i posten ovan.jag saknar min tunaa