Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tyckte min var trög innan jag skickade in den pÄ batteribyte, tÀnkte att dom gör rent och justerar in den som den ska vara. Kom tillbaka Ànnu fastare i vridringen,NÄgon mer som upplever att bezel Àr trög?
Min bezel pÄ 1000m Àr trög mÄste jag sÀga.
Tack för svar.Jag tyckte min var trög innan jag skickade in den pÄ batteribyte, tÀnkte att dom gör rent och justerar in den som den ska vara. Kom tillbaka Ànnu fastare i vridringen,
Jag har inte mÄnga andra att jÀmföra med (sinn u1, turtle, arnie) men denna sbbn025 Àr klart "trögast"
Min SBBN013 Ă€r vĂ€ldigt trög, och ganska ojĂ€mnt trög. Behöver nog ocksĂ„ lite kĂ€rlek vid batteribyte. Ăr vĂ€l fullt med sjögrĂ€s dĂ€r inne eller nĂ„tt. Men överlag har Ă€ven nya tonfiskar kĂ€nts rĂ€tt tröga.Tack för svar.
Har 2 Ärs garanti sÄ fÄr vÀl se om jag lÀmnar in den.
Bra val
Tack kompisBra val
Grymt snygg
Den Àr nÄgot extra.Luftar Dime MD Tunan idag,
Schysst gummiband! Vart Àr det ifrÄn?Ute pÄ havet. BlÄsigt och trÄkvÀder. KÀnns som höst redan men tonfisken Àr sÄklart med.
Tack! TyvÀrr kommer jag inte ihÄg varifrÄn jag köpte detSchysst gummiband! Vart Àr det ifrÄn?
Ăvergrym patina pĂ„ ringenSamma lika
(Förutom tyska daghjulet)
Tack!Ăvergrym patina pĂ„ ringen
Nej, det Àr perfekt!Tack!
Den Àr kanske för patinerad, men ser dock bÀttre ut i verkligheten.
Skulle gÀrna ha en lite frÀschare, men den duger fint