Tampa_blord
Silver
Startar veckan med en tonfisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror fan det dÀr Àr den bÀsta moderna tonfisken
Ja, jag gillar den skarpt. Bra komplement till den gamla guld-tunan dessutomTror fan det dÀr Àr den bÀsta moderna tonfisken
Kollade med KM Globen för ett tag sen, landade pÄ runt 800krVad fÄr man ge för ett batteribyte pÄ en tonfisk som gÄr djupare Àn 300m? Vem kan utföra bytet?
Fixar dom det sjÀlva?Kollade med KM Globen för ett tag sen, landade pÄ runt 800kr
Nej, det hanteras via Optura sÄ det Àr en del frakt t.o.r i det priset tror jag.Fixar dom det sjÀlva?
Ni som Ă€gt en tuna solar, har ni varit nöjda? Lite tveksam till prospex-logon men tycker vissa Ă€r rĂ€tt snygga. Ăr urverket nĂ„got att ha?
Ser fin ut !FruktansvÀrt nöjd med min, bara positiva saker att sÀga!
Den e bra!FRUKTansvÀrt förtjust i denna Tonfisk,
7c46 urverket Àr grymt! HÄller tiden vÀldigt bra och mer Àn 5Ärs batteritid! Lite mÀrkligt att de anger +-15 sek per mÄnad? Har bara hört betydligt bÀttre siffror.Efter tvÄ mÄnader med sÄ gott som konstant anvÀndning har min SBBN033 tappat 0,3 sekunder. Hyfsat.
Bra val!DÄ var man med i klubben igen. VÀgde lÀnge mot mm200 padi men insÄg att denna blir bÀst i kombo med de andra jag nu har i samlingen.
Tack det gick efter övervÀgande ganska lÀtt att bestÀmma sig. Var helt inne pÄ Padin innan men efter att ha provat var valet ganska lÀtt. FörvÄnas över hur bekvÀmt den sitter pÄ armen.Bra val!
Den e riktigt nice den! Köpt den hos ad i Sverige? Listpris?DÄ var man med i klubben igen. VÀgde lÀnge mot mm200 padi men insÄg att denna blir bÀst i kombo med de andra jag nu har i samlingen.
NÀ plockat upp den i Osaka idag.Den e riktigt nice den! Köpt den hos ad i Sverige? Listpris?
Den dÀr Àr orimligt grym!