Tack! absolut den sitter fint, har ett smÀckrare gummi som kanske passar min handled bÀttre men tycker den ser cool ut pÄ iso.Snygg! Sitter den bra med Isofrane?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! absolut den sitter fint, har ett smÀckrare gummi som kanske passar min handled bÀttre men tycker den ser cool ut pÄ iso.Snygg! Sitter den bra med Isofrane?
Grymt att du vÄgade ta steget, jag har inte vÄgat.Vilket jÀdra monster.. bÀrs lika bra som ninjan. FjÀrde tunan jag köper, alltid lika nöjd!
Rekommenderas helt klart Àven om jag gillar 300m bÀgge Àr ju av bra kvalité men denna ger intrycket av att vara nÄgot bÀttre.. glaset, vridringen, baklocket, kronan samt infÀstingen av band verkar de ha lagt lite mer krut pÄ. KrÀvs ju större operation för att byta batteri dock men det sker ju rÀtt sÀllan. Tar nog lite tid att vÀnja sig vid strl Àven om den kÀnns kanon.Grymt att du vÄgade ta steget, jag har inte vÄgat.
Den Àr riktigt bad ass! KÀnns den som ett steg upp gÀllande kvalite osv?
LĂ€r ju funka klockrent det med. Posta en bild sen
Najs!Blev Sailcloth frÄn @Royal Straps , blev riktigt bra och bygger inte alls lika mycket som original gummit.
Tycker verkligen att klockan Àr grym, fina detaljer inga vassa kanter (bra med smÄbarn), bra lume som Àr planet ocean klass (bra nÀr man lÀgger barn), kronan kÀnns bra, sekundvisare Àr spot on pÄ index.
SBBN039 idag.
Ăr det dom banden som luktar vanilj? Funderar ev pĂ„ ett sĂ„dant men vill inte ha nĂ„gon lukt. Snyggt med grönt till svartGrönt Ă€r skönt! Provar ZD Bonetto 284 idag.
Har aldrig varit med om ett band frĂ„n Bonetto som inte luktar vanilj. Alla mina 284r luktar vanilj sĂ„ dĂ„ Ă€r de nog inte för dig.Ăr det dom banden som luktar vanilj? Funderar ev pĂ„ ett sĂ„dant men vill inte ha nĂ„gon lukt. Snyggt med grönt till svart
Kanske bara fÄr ta och godta vaniljdoften.. har haft ett förut men minns inte hur följsamt det var, kan man jÀmföra med seikos orginal silikonband som kommer till ex 035?Har aldrig varit med om ett band frÄn Bonetto som inte luktar vanilj. Alla mina 284r luktar vanilj sÄ dÄ Àr de nog inte för dig.
Har bara testat originalgummit till min tonfisk en gÄng sÄ jag kommer inte ihÄg hur det kÀndes. Jag tycker dock att 284:an Àr vÀldigt följsamt.Kanske bara fÄr ta och godta vaniljdoften.. har haft ett förut men minns inte hur följsamt det var, kan man jÀmföra med seikos orginal silikonband som kommer till ex 035?
PÄ tal om originalgummi sÄ hade jag det tveksamma nöjet att uppleva ett bandhaveri i morse.
FÄr se om det gÄr att bestÀlla ersÀttningsband till denna.
Ser det som att gummiband Ă€r förbrukningsmateriel och sĂ€rskilt dĂ„ de lite Ă€ldre banden. Ăr ju trĂ„kigt om det inte gĂ„r att bestĂ€lla ett likadant ersĂ€ttningsband men Ă€r iaf glad att klockan inte skadades nĂ€r det hĂ€nde!Nej vad trist!
PÄ tal om originalgummi sÄ hade jag det tveksamma nöjet att uppleva ett bandhaveri i morse.
FÄr se om det gÄr att bestÀlla ersÀttningsband till denna.
8 Är.ouch... dÄ Àr man ju nöjd att man kontorsdök snarare Àn dök efter nÄgot skeppsvrak...
hur gammalt var bandet?
Tonfiskar Àr grymma Testa en 1000m nÀsta gÄng
ĂNTLIGEN kom min lilla tuna
Spontant kÀnns den awesome.
Tonfiskar Àr grymma Testa en 1000m nÀsta gÄng
KÀnner igen mig, har nog haft ett tiotal 300m och tre 1000m och alla var keepers...Söker och ska nog hitta en tillslut.
Nu Ă€r det inte första gĂ„ngen jag sĂ€ger detta men âdenna ska stanna kvar i lĂ„danâ
Missade din samurai i morse.. typiskt.
Det blev en sne537, mycket nöjd Àn sÄ lÀnge. BÀrs mycket mindre Àn vad specen pÄ 47mm anger.
Riktigt tjusig, vad fick du ge för den?
Nice! Och nice igen med mm300-gummi pÄ.
Tack! Med tanke pĂ„ Jantelagen sĂ„ sĂ€ger jag blygsamt. Tycker med det blev grymt och FY FAN VAD NĂJD JAG ĂR! HAHA!Nice! Och nice igen med mm300-gummi pĂ„.
Ska du vara! Skitfin o tooligare Ă€n sĂ„ blir det knapptTack! Med tanke pĂ„ Jantelagen sĂ„ sĂ€ger jag blygsamt. Tycker med det blev grymt och FY FAN VAD NĂJD JAG ĂR! HAHA!