Jag köpte det begagnat hÀr pÄ forumet. Tror att det Àr frÄn Wjean.Fastnade verkligen för MM300-gummit. Vart hittade du ditt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte det begagnat hÀr pÄ forumet. Tror att det Àr frÄn Wjean.Fastnade verkligen för MM300-gummit. Vart hittade du ditt?
Nice. Ăr det ett 20mmâers du har pĂ„ dĂ„?Jag köpte det begagnat hĂ€r pĂ„ forumet. Tror att det Ă€r frĂ„n Wjean.
NĂ€, det Ă€r 22mm. Jag tror att alla tonfiskar kör den bandbredden. NĂ„gon fĂ„r rĂ€tta mig om jag har fel.Nice. Ăr det ett 20mmâers du har pĂ„ dĂ„?
Jo, 22mm stÀmmer pÄ Tonfiskarna, men MM300 har 20mm luggar om jag inte har fel? FÄr söka lite.NÀ, det Àr 22mm. Jag tror att alla tonfiskar kör den bandbredden. NÄgon fÄr rÀtta mig om jag har fel.
Just det, det har du rÀtt i. Detta Àr definitivt inte ett Seiko-band, sÄ mycket vet jag i alla fall.Jo, 22mm stÀmmer pÄ Tonfiskarna, men MM300 har 20mm luggar om jag inte har fel? FÄr söka lite.
Ahh, det förklarar saken. Riktigt fett oavsett.Just det, det har du rÀtt i. Detta Àr definitivt inte ett Seiko-band, sÄ mycket vet jag i alla fall.
Ett sÄnt hÀr tror jag att det Àr: http://www.strapboutique.com/mobile/Product.aspx?id=37515Ahh, det förklarar saken. Riktigt fett oavsett.
DÀrja! Tack för tipset.Ett sÄnt hÀr tror jag att det Àr: http://www.strapboutique.com/mobile/Product.aspx?id=37515
Jag har bestÀllt band dÀrifrÄn ett par gÄnger. Riktigt bra kvalitet.DÀrja! Tack för tipset.
Det blir att bestÀlla ett MM300 och addera ytterligare lite toolighet.Jag har bestÀllt band dÀrifrÄn ett par gÄnger. Riktigt bra kvalitet.
Det tycker jag, det Àr riktigt najs. Kan rekommendera Geckotas BoR ocksÄ, det Àr sÄ jÀkla bra pÄ Tuna!Det blir att bestÀlla ett MM300 och addera ytterligare lite toolighet.
Vet inte riktigt vart man servar dem enklast men packningar finns i alla fall (tex pÄ ebay) för 300/600m varianterna. LÀmnar man in pÄ tex Globen sÄ tror jag de skickas till Holland för service. 300m borde egentligen vem som helst kunna serva.Hur/var servar man en lite Àldre tonfisk om man vill vara sÀker pÄ badbarhet och funktion? Har sökt och googlat men finner inte info. Finns reservdelar kvar eller Àr det nÄgra modeller som Àr svÄrare. GÀller enbart kvartsvarianterna 300/600/1000
Bra!Det blev en sne537, mycket nöjd Àn sÄ lÀnge. BÀrs mycket mindre Àn vad specen pÄ 47mm anger.
Grymt!Det blev en sne537, mycket nöjd Àn sÄ lÀnge. BÀrs mycket mindre Àn vad specen pÄ 47mm anger.
Grymt!
NÄgra första intryck?
Provade denna och blev glatt överraskad. Plast-shrouden borde i rÀttvisans namn snarare kallas stenhÄrd komposit. Klicken i vridringen var ocksÄ riktigt bra.
Den borde sitta som en smÀck pÄ ett grÄtt Phoenix-nato, om du inte gillar gummit. Oavsett, kul tonfisk!Jag gillar den, tycker den bÀrs mindre Àn 47mm dÄ vridringen mÀter ca 39mm sÄ den upplevs inte sÄ stor. Skönt med lÄng gÄngreserv utan batteribyten ocksÄ.
Vridringen ger bra kÀnsla i klicken, kronan kÀnns bra tycker jag. Gillar inte bandet men jag överlag svÄrt för gummi, med vecken sÄ tycker jag det bygger ut för mycket sÄ ska byta till nÄgot annat.
Den borde sitta som en smÀck pÄ ett grÄtt Phoenix-nato, om du inte gillar gummit. Oavsett, kul tonfisk!
LÀr ju funka klockrent det med. Posta en bild senJag har nÄgot nato hemma som jag provade med tyckte det byggde för mycket pÄ höjden, sÄ prova nÄgon variant av sailcloth tror jag
Snygg! Sitter den bra med Isofrane?Vilket jÀdra monster.. bÀrs lika bra som ninjan. FjÀrde tunan jag köper, alltid lika nöjd!