• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

JÀkligt frÀn den dÀr :)
Visst Àr den! Satte pÄ ett strapcode, blev kanon :)
Tack tack! :)
IMG_20200514_173203_551.jpg

Jag hade tur och köpte den hÀr pÄ forumet nÀr jag hade min sbbn035. SÄ jag har bÄde och :)
035 var den som först fick mog att bli riktigt sugen pÄ en tuna men sen fick den blanka shrouden mig att vÀlja 031 istÀllet!

prismÀssigt skulle man köpt en 035,6400 lÄg den pÄ hos bic camera nÀr jag var i tokyo
men sen Àr ju 031 den bÀsta om man tÀnker lÄngsiktigt tycker den gamla i mig:D

Àr det uncleseiko gummi du kör?

035 var den som först fick mog att bli riktigt sugen pÄ en tuna men sen fick den blanka shrouden mig att vÀlja 031 istÀllet!

prismÀssigt skulle man köpt en 035,6400 lÄg den pÄ hos bic camera nÀr jag var i tokyo
men sen Àr ju 031 den bÀsta om man tÀnker lÄngsiktigt tycker den gamla i mig:D

Àr det uncleseiko gummi du kör?
Har ju 7549 med sÄ jag har inget emot 033 med blankt insert :) Men den blanka shrouden skulle varit diashield behandlad för den Àr rÀtt kÀnslig.
Bonetto 284 Àr det, tycker det Àr riktigt skönt och doftar ljuvligt (enligt mig) :p
IMG_20200515_121608.jpg

Har ju 7549 med sÄ jag har inget emot 033 med blankt insert :) Men den blanka shrouden skulle varit diashield behandlad för den Àr rÀtt kÀnslig.
Bonetto 284 Àr det, tycker det Àr riktigt skönt och doftar ljuvligt (enligt mig) :p
IMG_20200515_121608.jpg
tunas och aerospace Àr typ dom enda quartz modellerna jag kan tÀnka mig ha

Om jag ska vara Àrlig sÄ har jag aldrig Àgt ett Àkta Isofrane, bara liknande. Men jag gillar stilen och de finns i gult (nÀr de inte Àr slut vill sÀga...) och alla sÀger att de Àr riktigt bra. Dyra, men bra!
Borealis har ocksÄ Isofraneliknande band för typ 300 spÀnn om jag inte minns fel. Riktigt mjuka och sköna om Àn lite tjocka men det Àr vÀl i och för sig sÄ de ska vara antar jag.

Edit: TyvÀrr finns de inte i gult sÄ jag antar att det gÄr bort. :bag:

Jag har ett svart ISOfrane. Tycker det Àr super bra. Har inte testat Borealis men de sÀger att det Àr Ànnu mjukare och priset Àr ju oslagbart jÀmfört med ett nytt ISOfrane :) eller vad sÀger du @MaBr :)
Jag tycker personligen att Borealis Àr de bÀttre av de tvÄ. NÄgot tunnare (men inte mycket) men framför allt mycket bekvÀmare för det Àr mjukare. NÀr det dessutom kostar en femtedel av ett Isofrane sÄ Àr det en no-brainer. Finns tyvÀrr inte i gult vad jag vet. :sorry:

Tillbaka
Topp