Visst Àr den! Satte pÄ ett strapcode, blev kanonJÀkligt frÀn den dÀr
Tack tack!Mycket bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst Àr den! Satte pÄ ett strapcode, blev kanonJÀkligt frÀn den dÀr
Tack tack!Mycket bra!
Snyggt! Finns det alltsÄ 2st hÀr pÄ forumet?Visst Àr den! Satte pÄ ett strapcode, blev kanon
Tack tack!
Det verkar sÄ, jaSnyggt! Finns det alltsÄ 2st hÀr pÄ forumet?
Kul!Det verkar sÄ, ja
har du borstat orginalen eller köpt en ny som Àr borstad?Sbbn033 (Borstad shroud)
Jag hade tur och köpte den hÀr pÄ forumet nÀr jag hade min sbbn035. SÄ jag har bÄde ochhar du borstat orginalen eller köpt en ny som Àr borstad?
035 var den som först fick mog att bli riktigt sugen pÄ en tuna men sen fick den blanka shrouden mig att vÀlja 031 istÀllet!Jag hade tur och köpte den hÀr pÄ forumet nÀr jag hade min sbbn035. SÄ jag har bÄde och
Har ju 7549 med sÄ jag har inget emot 033 med blankt insert Men den blanka shrouden skulle varit diashield behandlad för den Àr rÀtt kÀnslig.035 var den som först fick mog att bli riktigt sugen pÄ en tuna men sen fick den blanka shrouden mig att vÀlja 031 istÀllet!
prismÀssigt skulle man köpt en 035,6400 lÄg den pÄ hos bic camera nÀr jag var i tokyo
men sen Àr ju 031 den bÀsta om man tÀnker lÄngsiktigt tycker den gamla i mig
Àr det uncleseiko gummi du kör?
tunas och aerospace Àr typ dom enda quartz modellerna jag kan tÀnka mig haHar ju 7549 med sÄ jag har inget emot 033 med blankt insert Men den blanka shrouden skulle varit diashield behandlad för den Àr rÀtt kÀnslig.
Bonetto 284 Àr det, tycker det Àr riktigt skönt och doftar ljuvligt (enligt mig)
Kan vÀl inte bli bÀttre Àn ett Isofrane?TÀnkte köpa mig ett gult gummi och göra den lite extra sommarfin. Har ni tips pÄ nÄgot bra och bekvÀmt gummi som finns i gult? Det fÄr kosta vad det kostar.
TyvÀrr var det gula slut
Ăr det följsamt/mjukt eller styvt?Kan vĂ€l inte bli bĂ€ttre Ă€n ett Isofrane?
Om jag ska vara Àrlig sÄ har jag aldrig Àgt ett Àkta Isofrane, bara liknande. Men jag gillar stilen och de finns i gult (nÀr de inte Àr slut vill sÀga...) och alla sÀger att de Àr riktigt bra. Dyra, men bra!TyvÀrr var det gula slut
Ăr det följsamt/mjukt eller styvt?
Borealis har ocksÄ Isofraneliknande band för typ 300 spÀnn om jag inte minns fel. Riktigt mjuka och sköna om Àn lite tjocka men det Àr vÀl i och för sig sÄ de ska vara antar jag.Om jag ska vara Àrlig sÄ har jag aldrig Àgt ett Àkta Isofrane, bara liknande. Men jag gillar stilen och de finns i gult (nÀr de inte Àr slut vill sÀga...) och alla sÀger att de Àr riktigt bra. Dyra, men bra!
Jag har ett svart ISOfrane. Tycker det Àr super bra. Har inte testat Borealis men de sÀger att det Àr Ànnu mjukare och priset Àr ju oslagbart jÀmfört med ett nytt ISOfrane eller vad sÀger du @MaBrTyvÀrr var det gula slut
Ăr det följsamt/mjukt eller styvt?
Jag tycker personligen att Borealis Àr de bÀttre av de tvÄ. NÄgot tunnare (men inte mycket) men framför allt mycket bekvÀmare för det Àr mjukare. NÀr det dessutom kostar en femtedel av ett Isofrane sÄ Àr det en no-brainer. Finns tyvÀrr inte i gult vad jag vet.Jag har ett svart ISOfrane. Tycker det Àr super bra. Har inte testat Borealis men de sÀger att det Àr Ànnu mjukare och priset Àr ju oslagbart jÀmfört med ett nytt ISOfrane eller vad sÀger du @MaBr
Bra ruljangs Grym lÀnk!Om nÄgon behöver lÀnk till sin tonfisk:
https://klocksnack.se/threads/strapcode-endmill-22mm-straight-ends.132557/
Ăr typ tredje gĂ„ngen jag sĂ€ljer en tuna innan lĂ€nken har dykt upp...
Tonfisk nr. 22 och Endmill nr. 3Bra ruljangs Grym lÀnk!
Galet!Tonfisk nr. 22 och Endmill nr. 3
FÄr bli en liten uppdatering pÄ listan ocksÄ.
4x SBBN015
2x SBBN017
2x SBBN035
3x SBBN033
2x SSBS018
2x SBBN040
1x SBBN031
1x SBBN037
1x SBBN007
1x SBBN025
1x SBBN029
1x S23611J1
1x SBBN013
Kanske SBBN040, lÀtt en av Seikos bÀsta releaser de senaste Ären! Tycker tyvÀrr att 1000m Àr nÄgot för stora annars hade jag kunnat vara owg med en sÄdan.Imponerande
NÄgon du Ängrar försÀljning av?
Wow! Grattis! BÀsta Ärsmodellen ju.DÄ har man köpt sig en 7549-7009 frÄn 1978. Nu fÄr ni hjÀlpa mig bli av med SBBN027. Man kan vÀl inte ha tvÄ?
Tack sÄ mycket! Kommer kÀnna mig som Roger Moore med denna runt handledenWow! Grattis! BÀsta Ärsmodellen ju.