Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hela den undre bilden har en helt annan exponering, sÄ jag anar att kamerans automatik stÀllt till det. Automatisk fÀrgtemperaturkorrigering kanske?SÄ hÀr pass olika kan det bli med fÀrgen helt oredigerad.
Det Àr möjligt. vanliga trycka pÄ knappen mobilbilder.Hela den undre bilden har en helt annan exponering, sÄ jag anar att kamerans automatik stÀllt till det. Automatisk fÀrgtemperaturkorrigering kanske?
God morgon,
Vaknade med livskris. Ăr jag en sköldpadda?
Vad för band Àr detta? Galet snygg kombo!Och det blev det. BekvÀmt Àr det.
Tack!Det Àr ett MN-Strap.
http://www.erikasoriginals.com/
Har du moddat den sjÀlv? Jag Àr sugen pÄ att peta in ett svart dag- och datumhjul i min om det inte Àr förjÀkla trassligt.LÀtt moddad 777
Har du moddat den sjÀlv? Jag Àr sugen pÄ att peta in ett svart dag- och datumhjul i min om det inte Àr förjÀkla trassligt.
Vad Àr det för sekundvisare?Japp. Var lite bökigt att byta dagskivan, framförallt att fÄ loss den. Bortsett frÄn det sÄ Àr det hyfsat enkelt!
Kommer faktiskt inte ihÄg... Hade den liggandes. Tror att den kommer frÄn DLWVad Àr det för sekundvisare?
Det kan det varit. SÄg en dÀr som sÄg ut sÄ.Kommer faktiskt inte ihÄg... Hade den liggandes. Tror att den kommer frÄn DLW
UrsÀkta min okunskap men nu har jag googlat i nÀstan tvÄ siffrigt antal minuter. Turtle Blue Lagoon Àr en reissue pÄ vad dÄ? Jag vill se hur originalet sÄg utGlömde helt bort Speedy tuesday, i min iver att drömma mig tillbaka till sommaren i morse..
UrsÀkta min okunskap men nu har jag googlat i nÀstan tvÄ siffrigt antal minuter. Turtle Blue Lagoon Àr en reissue pÄ vad dÄ? Jag vill se hur originalet sÄg ut
UrsÀkta MIN okunskap, men mig veterligen Àr inte just SRPB11 nÄgon reissue. Den Àr limiterad dÀremot.
Det Àr vÀl boettformen som sÄdan i sÄ fall, frÄn 6309, men det gÀller ju turtles överlag, och kanske SRP777 i synnerhet..? Mina Seikokunskaper Àr inte mycket att hÀnga i granen.
Vet att @Molle har en SRPB11 i hushÄllet. Han kan sÀkert svara..