Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror 777 vinner i lÀngden. Verkar bli allt mer poppis bland varianterna efter att ha varit lite för "vanlig". Den passar till allt fÀrgmÀssigt pÄ band och pÄ lÀnkar. Man skulle vÀl haft sin kvar som jag för ofta fÄr anledning att sÀga...![]()
Ăntligen fĂ„tt fatt i en trippelsjua. Bjussar pĂ„ en ögonblicksbild frĂ„n jobbet![]()
SÄ galet snygg!TvÄ saker man inte bör lÀmna hemmet förutan
![]()
Vet Ber om ursÀkt om jag spammar i trÄden var kan man hitta en jubilee lÀnk till srp777. Tycker de Àr hemskt dyra 700-800kr pÄ nÀtet. SÄ gÀrna tips om nonamd eller om ni sitter pÄ nÄgon lÀnk. Prövade i köpes avd men inget napp.bjuder pÄ en baksida.![]()
Min mod srp 779. Första modden och jag vet precis vilka missar jag gjort.....originalvisarna Àr bara sÄ fel mot den tavlan![]()
Dubbla sekundmarkeringar Àr vÀrre imho.Min mod srp 779. Första modden och jag vet precis vilka missar jag gjort.....originalvisarna Àr bara sÄ fel mot den tavlan![]()
Den har jag inte ens tÀnkt pÄ, va fan!Dubbla sekundmarkeringar Àr vÀrre imho.
Cool! Har sjÀlv spanat pÄ den dÀr tavlan men var osÀker pÄ om den skulle funka med svart chapter, det gör den ju helt klar!