Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vackert! Fler bilder önskas.MÄste bara visa min nyrenoverade 6105-8000 proof/proof med nytt uncle seiko band.
Före och efter.
JĂ€klar vad trevligMĂ„ste bara visa min nyrenoverade 6105-8000 proof/proof med nytt uncle seiko band.
Före och efter.
MĂ„ste bara visa min nyrenoverade 6105-8000 proof/proof med nytt uncle seiko band.
Före och efter.
NÀstan hela sköldpaddefamiljen trÀffas trots rÄdande pandemi
Det Àr en SRPD45K1 s om jag fick hem idagVilken höjdare! Kul att se.
Vilket mysigt gÀng! Den till höger med gula detaljer, vad Àr det för nÄgot?
Det Àr en SRPD45K1 s om jag fick hem idag
Stilig!!!Aha
Japp, hÀr kommer en frÄn arkivet
Sweeet! Ăr det en srp777 med rice lĂ€nken? Vilket Ă„rtal isf? Indexen ser mysiga utNĂ€stan hela sköldpaddefamiljen trĂ€ffas trots rĂ„dande pandemi
Ăr frĂ„n 2018 och Ă€r en srp773a gillar den dova blĂ„ tonen i den.Sweeet! Ăr det en srp777 med rice lĂ€nken? Vilket Ă„rtal isf? Indexen ser mysiga ut
HÀr Àr min krigare. En 6309-7040 frÄn 1982SÄ hÀr pÄ en fredag nÀr det Àr kallt i vÄrt avlÄnga land och jag sitter och tycker att jag vill-höver en 6309.
Jag gillar dem verkligen och oftast mer ju mer slitna de Àr. Det va nÄgon hÀr som va till salu med BoR som va riktigt riktigt sliten men den blev tillbakadragen innan man hann slÄ till
SÄ kan man fÄ se era 6309?
PRECIS Sà !!!!!!!!!!!!!HÀr Àr min krigare. En 6309-7040 frÄn 1982
Min warrior frÄn -78:SÄ hÀr pÄ en fredag nÀr det Àr kallt i vÄrt avlÄnga land och jag sitter och tycker att jag vill-höver en 6309.
Jag gillar dem verkligen och oftast mer ju mer slitna de Àr. Det va nÄgon hÀr som va till salu med BoR som va riktigt riktigt sliten men den blev tillbakadragen innan man hann slÄ till
SÄ kan man fÄ se era 6309?
RIKTIGT SNYGG!!!!Min warrior frÄn -78:
Tackar, ja fÀrgen Àr lite speciell, vet inte hur det gÄtt till men tror att det Àr Àkta, alla kanske inte gillar det och vill att dom ska vara kritvita, men jag gillar det en close up pÄ dom:RIKTIGT SNYGG!!!!
Ser ut att hÄllit ordentligt tÀtt ocksÄ men sÄ fina gula men hela markörer!!
Riktigt stilig, grattis
Tack för bilden, aldrig sett nÄgon som sett ut sÄTackar, ja fÀrgen Àr lite speciell, vet inte hur det gÄtt till men tror att det Àkta, alla kanske inte gillar det och vill att dom ska vara kritvita, men jag gillar det en close up pÄ dom:
Riktigt finGold Turtle Fan vad WIS den Àr!!
Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ en 151 eller en 153. SlĂ„ss dock mot en spb143. Mycket jobbigt lĂ€geSPB151 Willard
Mycket snygga!!! Ser ut att vara riktigt snyggt slitage pÄ din 6309. Har du nÄgon mer nÀrmare bild kanske?Jag var har en 6309-7040 och en srp777. Sen har jag en San Martin 6105 homage. Vad tycker folket hÀr om homager av Seikos? Min har min ena dotterns namn pÄ tavlan vilket gör den speciell för mig. LÀgger inte ut bild pÄ den hÀr med risk att gÄ emot trÄdens linjer.
Tack. Den har en hel del patina. Sitter Àven pÄ ett domat glas. Var sÄ nÀr jag köpte den och ibland Àr jag sugen pÄ att byta det men samtidigt Àr det vÀldigt snyggt. SlÀnger med en bild pÄ Willard-homagen med. FÄr se vad de sÀger hÀr senMycket snygga!!! Ser ut att vara riktigt snyggt slitage pÄ din 6309. Har du nÄgon mer nÀrmare bild kanske?
Vad det gÀller homager och regler Àr jag osÀker men det viktiga Àr ju vad den betyder för dig sÄ jag skulle gÀrna se en bild
Ja den var verkligen snygg!! En sÄdan sliten skulle jag vilja fÄ tag i vid tillfÀlle.Tack. Den har en hel del patina. Sitter Àven pÄ ett domat glas. Var sÄ nÀr jag köpte den och ibland Àr jag sugen pÄ att byta det men samtidigt Àr det vÀldigt snyggt. SlÀnger med en bild pÄ Willard-homagen med. FÄr se vad de sÀger hÀr sen
Har precis samma problem, har redan sĂ„lt en del för att fĂ„ lös lite resurser samt utrymme i samlingen, bara det eviga velandet kvar nudĂ„!Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ en 151 eller en 153. SlĂ„ss dock mot en spb143. Mycket jobbigt lĂ€ge
TÀnkt försöka sÀlja av lite av just den anledningen. I teorin hade en 153 & en 143 vart perfekta paret tycker jagHar precis samma problem, har redan sÄlt en del för att fÄ lös lite resurser samt utrymme i samlingen, bara det eviga velandet kvar nudÄ!
Ja den Ă€r en av favoriterna hĂ€r. En av de som âjag aldrig tĂ€nkt sĂ€ljaâ men man vet ju aldrigJa den var verkligen snygg!! En sĂ„dan sliten skulle jag vilja fĂ„ tag i vid tillfĂ€lle.
stiligt med en klocka med koppling till din dotter