Haft tvÄ stycken SRP775. Enligt mig bÀsta turtlen! Men har börjat omedvetet undvika Seiko pga linjeringen.à sÄ hÀr sÄg samma klocka ut nÀr jag köpte den som ny. Saknar den ocksÄ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haft tvÄ stycken SRP775. Enligt mig bÀsta turtlen! Men har börjat omedvetet undvika Seiko pga linjeringen.à sÄ hÀr sÄg samma klocka ut nÀr jag köpte den som ny. Saknar den ocksÄ!
Kjöööp! De sitter bÀttre Àn vÀntat pÄ de flesta handlederJag Àr lite smÄsugen pÄ en Turtle, men jag tycker de ser lite klumpiga ut pÄ armen. Hur tycker ni att de bÀr?
Haft totalt fyra turtles. Jag Àlskar passformen, den sitter platt och skönt pÄ armen. Men lite stor med sina 44mm, men bÀrs mindre pga den korta lugg-lugg lÀngden.Jag Àr lite smÄsugen pÄ en Turtle, men jag tycker de ser lite klumpiga ut pÄ armen. Hur tycker ni att de bÀr?
Dom Àr verkligen stora men inte alls klumpiga, man mÄste prova en. Men likt Skx kan man inte stirra sig blind pÄ mÄttenJag Àr lite smÄsugen pÄ en Turtle, men jag tycker de ser lite klumpiga ut pÄ armen. Hur tycker ni att de bÀr?
Kjöööp! De sitter bÀttre Àn vÀntat pÄ de flesta handleder
Haft totalt fyra turtles. Jag Àlskar passformen, den sitter platt och skönt pÄ armen. Men lite stor med sina 44mm, men bÀrs mindre pga den korta lugg-lugg lÀngden.
Men den syns och drar till sig lite uppmÀrksamhet, speciellt om det Àr en med lite fÀrg.
Aah! Jag har typ 16,7 cm. Kanske skulle ta sig till urmakaren och prova en!Dom Àr verkligen stora men inte alls klumpiga, man mÄste prova en. Men likt Skx kan man inte stirra sig blind pÄ mÄtten
Haft tvÄ stycken SRP775. Enligt mig bÀsta turtlen! Men har börjat omedvetet undvika Seiko pga linjeringen.
Jag Àr lite smÄsugen pÄ en Turtle, men jag tycker de ser lite klumpiga ut pÄ armen. Hur tycker ni att de bÀr?
Ja, det Àr inte sÄ charmigt nÀr saker sitter snett.Haft tvÄ stycken SRP775. Enligt mig bÀsta turtlen! Men har börjat omedvetet undvika Seiko pga linjeringen.
Gillart!!Har inte turtle sÄ mkt pÄ vintern, men som fotomodell Àr den fantastisk! HÀr med grönt Bonetto.
SÀg till om du vill byta Turtle nÄn gÄng...Gold Turtle Fan vad WIS den Àr!!
Det jag skulle göra med den Àr ta tavlan frÄn den och sÀtta i en 777:a.Gold Turtle Fan vad WIS den Àr!!
Den andra vill efterlikna.6105-8119. Trevlig fredagskvÀll
För det priset sÄ kunde det ingÄtt en för dyk och en för vardagsbruk
Originalstrapen Àr sÄpass lÄng att en 24cm arm hade funkat kanon
Turtles just nu. Ăr kanske en Padi för mycket men kan inte bestĂ€mma mig för vilken som ska lĂ€mna.