Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det kan nog bli sÄ King Turtlen fÄr överlÀgset mest armtid just nu men det kan Àndras snabbt.Tycker nog skillnaderna motiverar att behÄlla bÄda. Trevlig samling!
Jag behöver lite hjÀlp med bandstift. Vad anvÀnder man om man vill ha lite smalare stift men ÀndÄ lika tjocka lÀngst ut som fatbars?
Jag har ett vÄffelgummi som Àr lite för tajt för fatbars?
Ăr Bonetto gummin bra? Jag ser att en del har dom. Vad anvĂ€nder man för bandstift dĂ€r?
Tack.
Dessa brukar funka utmÀrkt: https://www.royalstraps.se/collecti...rs-for-dykklockor-22mm?variant=21397849178212
Jag har mindre arm Àn det dÀr. Fick hem en mini turtle som sitter perfekt. Alternativ? Ska se om jag kan fota min efter jobbet imorrnAah! Jag har typ 16,7 cm. Kanske skulle ta sig till urmakaren och prova en!
Finns en del lÀckra fÀrger. Tack för svar!
Lite smÄsugen pÄ en sÄdan. Padi-variantenJag har mindre arm Àn det dÀr. Fick hem en mini turtle som sitter perfekt. Alternativ? Ska se om jag kan fota min efter jobbet imorrn
HÀr Àr vi inkluderande - alla ska med! Det pÄminner mig om en lapp som satt uppe i en restaurang:Gills denna?
Lite smÄsugen pÄ en sÄdan. Padi-varianten
Hur ser höjden ut?Ok, sÄ hÀr sitter den pÄ en tÀmligen rund 16,5cm-handled
Den ligger platt. Tror den bara Àr 13mm hög. Det Àr helt otroligt hur liten den bÀrs med tanke pÄ att det Àr en 42mm-blaffa.Hur ser höjden ut?
Ja verkligen! Trodde att den skulle se högre utDen ligger platt. Tror den bara Àr 13mm hög. Det Àr helt otroligt hur liten den bÀrs med tanke pÄ att det Àr en 42mm-blaffa.
Schysst lÀnkMini turtle Àr fantastisk!
BehÄll den dÀr
En klassiker ovanpÄ en klassiker.
BehÄll den dÀr
Snyggt! Men lÀnken hade jag med behÄllt, men det Àr jag det
Fan, du fick mig ÀndÄ pÄ andra tankar. LÄter den stanna lite till. KrÀnger lÀnken och kör gummi dock.
Ja, men hade en annan lÀnk pÄ nu som inte passade sÄ bra.Snyggt! Men lÀnken hade jag med behÄllt, men det Àr jag det
Haha, va? Jag fattar inteJa, men hade en annan lÀnk pÄ nu som inte passade sÄ bra.
Haha. PÄ bilden sitter en annan lÀnk Àn den jag hade nu. Ok, tillbaka till bilder pÄ Turtles!Haha, va? Jag fattar inte
AhaHaha. PÄ bilden sitter en annan lÀnk Àn den jag hade nu. Ok, tillbaka till bilder pÄ Turtles!