Jag tror ocksÄ att det vore en förbÀttring rent funktionellt med en gummikeeper istÀllet för den i metall. Antar att den senare sitter dÀr av estetiska skÀl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja lite. Tröttnat?Saknar du den?
AnvÀnds inte sÄ ofta för tillfÀllet. Men den fÄr stanna kvar i samlingen.Ja lite. Tröttnat?
Hört mycket gott om Uncle Seikos GL831, blir nog en order snart. Seikos DAL1BP ska tydligen ocksÄ vara riktigt bra, kan inte hitta den nÄnstans. Gillar verkligen flatvent lookenÀ
Ă€ntligen en till som har problem med metall keepern!
kÀnts som det bara var jag som fick ont av den haha
jag tycker att uncle seikos GL831 Àr bland den bÀsta ersÀttaren till dessa
Ligger vÀl en Seiko SBDY015 hÀr om inte annat....Om det Àr nÄgon hÀrinne som vill sÀlja en SPR777 sÄ skicka gÀrna ett PM!
HÀrligt exemplar Om jag missat den innan sÄ har jag kanske glömt sÀga grattis till den. SÄ, grattis
SÀger ocksÄ grattis.HÀrligt exemplar Om jag missat den innan sÄ har jag kanske glömt sÀga grattis till den. SÄ, grattis
HÀrligt exemplar Om jag missat den innan sÄ har jag kanske glömt sÀga grattis till den. SÄ, grattis
Stort tack boys Grymt nöjd med den.SÀger ocksÄ grattis.
AlltsÄ⊠ja