Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow vilket fint skick!!!!!6105 8110
Ja den Àr braWow vilket fint skick!!!!!
Fin! Hur skulle du beskriva skillnaden?
Efter ett flertal moderna turtles slog jag till pÄ originalet!
Hmm har inte haft klockan tillrÀckligt lÀnge för att dra djupare slutsatser. Skillnaden rent fysiskt Àr inte sÄ stor. Snarare kÀnslan och charmenFin! Hur skulle du beskriva skillnaden?
Jag tycker den bÀrs nÄgot nÀttare. Och precis som nÀmnts, kÀnslan och charmen finns dÀrFin! Hur skulle du beskriva skillnaden?
mkt tjusigt pÄ Natobandet!
Stort tack! HÄller med om att det blev bra Àven om jag tycker att den blev Ànnu bÀttre pÄ Perlon.mkt tjusigt pÄ Natobandet!
För jÀkla bra!Stort tack! HÄller med om att det blev bra Àven om jag tycker att den blev Ànnu bÀttre pÄ Perlon.
Mycket sant, tillfÀlle att klÀ upp sig!Kan inte ha vad fjös som helst nÀr man rullar vagn.
För jÀkla bra!
Snyggt! Vad Àr det för gummi?Mycket sant, tillfÀlle att klÀ upp sig!
Snyggt! Vad Àr det för gummi?
Tack för tipset!Detta frÄn strapcode.
22mm Crafter Blue - Black Rubber Curved Lug Watch Band compatible with Seiko Turtle SRP777
Crafter Blue Matte Black Rubber watch strap. Seiko replacement rubber watch strap perfectly fit Seiko New Turtle Prospex 200m Divers SRP777, SRP779, SRP775, SRP773, SBDY004 & PADI SRPA21. Fitted curved end NBR Red rubber watch band by Crafter Blue. The Best Seiko new turtle SRP777 rubber strap.www.strapcode.com
De Àr riktigt bra! Har ett par stycken sjÀlv och funderar pÄ ytterligare fler. HÀr Àr min STO pÄ ett!Detta frÄn strapcode.
22mm Crafter Blue - Black Rubber Curved Lug Watch Band compatible with Seiko Turtle SRP777
Crafter Blue Matte Black Rubber watch strap. Seiko replacement rubber watch strap perfectly fit Seiko New Turtle Prospex 200m Divers SRP777, SRP779, SRP775, SRP773, SBDY004 & PADI SRPA21. Fitted curved end NBR Red rubber watch band by Crafter Blue. The Best Seiko new turtle SRP777 rubber strap.www.strapcode.com
SĂ„ hĂ€rligt vulgĂ€r den Ă€r! âș
Kaffestund har guld i mun!
Den Ă€r lite som en kĂ€ftsmĂ€ll, en bekvĂ€m sĂ„dan Ge den ett tag sĂ„ blir den normaliserad, jag tycker att den Ă€r rĂ€tt enkel och diskret. Passar Ă€ven till allt!SĂ„ hĂ€rligt vulgĂ€r den Ă€r! âș
SÄlde nyligen min 6306. Men fick omgÄende abstinens och en ny fick inhandlas!
Köp minFörstÄr det. LÀnge sen nu man hade nÄn varken 6306 lr 6309.
Ser sÀllan nÄgra pÄ k&s. Inte vet jag var de tagit vÀgen.