• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Äh, vi tar en till! đŸ€“
20210801_134326~2.jpg
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Snygg! 😎 Är det crafter blue?

Ja, det stÀmmer!

Vad tycker du om gummit? Ser ut som att profilen pÄ klockan borde upplevas som större med det Àn med seikos egna?

Jag gillar det som f-n! Materialet Ă€r vulkaniserat gummi vilket Ă€r bĂ€ttre Ă€n silikon enligt min mening. Bandet Ă€r stadigt, sitter fint pĂ„ handleden och luktar gott! 😁 Upplever den inte som bulkigare Ă€n originalbamdet för det hĂ€r har ju inga sĂ„na "valkar".
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Funderar pĂ„ om jag inte mĂ„ste bli m Turtle 🙂 Dra ivĂ€g ett pm om ni funderar pĂ„ att sĂ€lja en SRP777 eller liknande, gĂ€rna m lĂ€nk och lite nyare Ă„rsmodell. 🐱🐱🐱

Nej! Fan. Köpte ju en klocka förra veckan 🙂 Jag fĂ„r lugna mig, skicka Inga PM 😁
 
Senast Àndrad:

jocklas

Cartier
2-Faktor
Ja, det stÀmmer!



Jag gillar det som f-n! Materialet Ă€r vulkaniserat gummi vilket Ă€r bĂ€ttre Ă€n silikon enligt min mening. Bandet Ă€r stadigt, sitter fint pĂ„ handleden och luktar gott! 😁 Upplever den inte som bulkigare Ă€n originalbamdet för det hĂ€r har ju inga sĂ„na "valkar".
Intressant ÀndÄ, jag brukar inte tÀnka pÄ valkarna. Men pÄ dina bilder ser det ut som att gummit börjar ner vÀldigt skarpt mot handleden vilket borde hjÀlp till för slutkÀnslan.
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Funderar pĂ„ om jag inte mĂ„ste bli m Turtle 🙂 Dra ivĂ€g ett pm om ni funderar pĂ„ att sĂ€lja en SRP777 eller liknande, gĂ€rna m lĂ€nk och lite nyare Ă„rsmodell. 🐱🐱🐱

Nej! Fan. Köpte ju en klocka förra veckan 🙂 Jag fĂ„r lugna mig, skicka Inga PM 😁
Äh, vad fasen, det gĂ„r inte att stĂ„ emot. Hit me om ni har en SRP777 av lite nyare Ă„rsmodell till övers 😊🐱
 

niclasb

Omega

Bilagor

  • A9BF9E11-1A9C-4B71-AD1B-C4AA9C0164A7.jpeg
    A9BF9E11-1A9C-4B71-AD1B-C4AA9C0164A7.jpeg
    153.9 KB · Visningar: 16

Tobyponken

Cartier
Hej,
Haft flertalet Seikodykare men aldrig en Turtle. Nu Àr det dags tÀnkte jag. Kollar dÀrför om det finns nÄgon till salu hÀr inne? Letar frÀmst efter en Blue Lagoon eller Great White Shark men andra kan funka. Skicka pm. ReferenstrÄd finns.
 
Topp