Min ocksÄ.Fortfarande min favorit-sköldis.
Byta till svart waffle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min ocksÄ.Fortfarande min favorit-sköldis.
Byta till svart waffle?
Den Àr fin. Skulle kunna tÀnka mig att testa en sÄdan nÄgon gÄng Gör sig bra pÄ lÀnken med, Àr det en Endmill?Gillar min Turtle. Keeper! Bar den ute idag i det fina vÀdret, den kÀnns somrig!
FörstÄr vad du menar. Gillar det ocksÄ. Jag föredrar de Àldre modellerna framför "King Turtle"En detalj som jag gillar med srp turtle modellen, Àr att vridninginlÀgget Àr en aning vinklat ner mot glaset, om ni förstÄr vad jag menar. Inte lika mycket som pÄ 6309, men ÀndÄ
JajamÀn! En Endmill frÄn StrapCode/Miltat. Alltid tyckt att den passar bÀst ihop med Turtle.Den Àr fin. Skulle kunna tÀnka mig att testa en sÄdan nÄgon gÄng Gör sig bra pÄ lÀnken med, Àr det en Endmill?
Nice! Snyggt med gummit, Àr det uncle seiko?FörstÄr vad du menar. Gillar det ocksÄ. Jag föredrar de Àldre modellerna framför "King Turtle"
Min har fÄtt agera cykelklocka senaste dagarna.
Remakes blir aldrig det samma.
Det Àr frÄn cousins. Köpte massa band dÀr förut. kostade vÀl typ 30kr eller nÄt och hÄller minst lika bra kvalité som band som kostar typ 10x mer. Har ett svart oanvÀnt waffle frÄn cousins ocksÄ, ett blÄtt bonetto284 + originalgummit som jag kan sÀlja om nÄgon vill ha.Nice! Snyggt med gummit, Àr det uncle seiko?
Min tar igen sig i lĂ„dan. (Ser att du ocksĂ„ glömt datumet. Ăndrade min strax efter fotot togs)
Ha ha, det tĂ€nkte jag inte pĂ„ förrĂ€n nu...Min tar igen sig i lĂ„dan. (Ser att du ocksĂ„ glömt datumet. Ăndrade min strax efter fotot togs)
Snygg!!! Ăr det en 83:a mĂ„ntro?Seiko Söndag
Absolut VĂ€ldigt fin Ă„rgĂ„ngSnygg!!! Ăr det en 83:a mĂ„ntro?
Bland de stiligaste jag vet!!
Varför Ă€r inte Uncle Seiko attraktivt om jag fĂ„r vara nĂ€svis och frĂ„ga? Han har ju precis det du Ă€r ute efter. Fantastiskt fin 6105 du har!Den hĂ€r anvĂ€nds tyvĂ€rr alldeles för sĂ€llan. Men jag hittade ett oanvĂ€nt Uncle Seiko âtire treadâ band och tĂ€nkte att det vore ju kul att testa. Bandstiften har dock fastnat rejĂ€lt i bandet som sitter pĂ„ (wjean tror jag) sĂ„ dem Ă€r det bara att glömma. Köpte frĂ„n uncle seiko uk senast men det kĂ€nns inte lĂ€ngre som ett attraktivt alternativ. Har letat runt pĂ„ nĂ€tet men nĂ€stan gett upp; har ni nĂ„gra rekommendationer? 19mm/2,5mm med 1,1mm tip har jag lĂ€st mig fram till att det ska varaâŠ
Den Àr grym! Köpte min pÄ FÀltöversten.NÄgon som har ögonen pÄ SPB317? Verkar vara en fulltrÀff Àr det klockmaster man ska kontakta ifall man Àr sugen?
Hur Àr bandet? Seiko har alltid haft sÄ trÄkiga lÀnkar att jag blir alltid lite nervös inför köp att bandet drar ner helheten. GÄr ju sÄklart o byta men jag Àr en sucker för OEMDen Àr grym! Köpte min pÄ FÀltöversten.
Samma band som de andra SPB-modellerna pĂ„ senaste. Ăr ju silikon sĂ„ inte lika skönt som ett bra gummi. Men den kommer ju sitta bĂ€ttre pĂ„ ett tunt tropic eller waffle Ă€ndĂ„.Hur Ă€r bandet? Seiko har alltid haft sĂ„ trĂ„kiga lĂ€nkar att jag blir alltid lite nervös inför köp att bandet drar ner helheten. GĂ„r ju sĂ„klart o byta men jag Ă€r en sucker för OEM