Antoine
Basic
MotorsÄgsbyxorna pÄ?Turtle pÄ ett Dal1bp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MotorsÄgsbyxorna pÄ?Turtle pÄ ett Dal1bp.
AlltsĂ„, den dĂ€r urtavlan! SĂ Ă lĂ€cker! Bra fĂ„ngat!Lovinâ da turtle
TÄgvÀxlar-byxorMotorsÄgsbyxorna pÄ?
Ăr den ena en riktig Willard? AlltsĂ„ en 6105?TvĂ„ gamlingar pĂ„ WJean.
Ibland undrar man sjÀlv vad man hÄller pÄ med! Har gjort en tÀmligen diskret modd pÄ paditurtlen idag - nÄgon som kan se vad? Glaset och lÀnken Àr bytta sen tidigare.
RÀtt svar direkt! Bytte till vridring med coin edge och ett vridringsinlÀgg med större "lumeplupp".Lumepippen pÄ insertet.
RÀtt svar direkt! Bytte till vridring med coin edge och ett vridringsinlÀgg med större "lumeplupp".
En fÄr tacke! Har haft delarna liggande ett bra tag och tvekade att montera dem för jag var Àrligt talat litet missnöjd med finishen pÄ vridringsinlÀgget. Kanten pÄ det runt pluppen Àr inte riktigt jÀmn. Nu blev jag sugen pÄ att testa att byta iaf och det ser ju onekligen rÀtt najs ut med större plupp Àven om originalgrejerna hÄller högre kvalitet. SjÀlva vridringen Àr det dock inget fel pÄ! Sen Àr det ju faktiskt enkelt att sÀtta tillbaka originaldelarna om man skulle vilja "avmodda" klockan nÄgon gÄng.Pricken över i! Missade coinedgen för blicken fastnade pÄ pricken. Smakfullt och snyggt hursomhelst
Jo, bĂ„da Ă€r 6105. 6105-8000 och den andra en âWillardâ. VĂ€ldigt sköna pĂ„ armen men anvĂ€nds alldeles för lite!Ăr den ena en riktig Willard? AlltsĂ„ en 6105?
SÄg om ditt avsnitt pÄ Vintage Warcraft Club och blev genuint glad för din skull nÀr jag kom att tÀnka pÄ att de slÀppt den hÀr versionen nu. Fantastiskt snygg combo.
Gammal 6105 och den nya SPB317
Fortfarande min favorit-sköldis.
Byta till svart waffle?