• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Turtle pÄ ett Dal1bp.

20220506_122231.jpg
MotorsÄgsbyxorna pÄ?

Tjenare, sorry om jag kladdar ner trĂ„den :) har en Turtle srp773 pĂ„ vĂ€g in som jag tagit som delbyte men börjar kĂ€nna att den inte ska stanna. Hör av er om intresse finns. Är pĂ„ resa nu sĂ„ skickar upp en annons slutet pĂ„ nĂ€sta vecka(dĂ„ jag kan ta egna bilder) om ingen hĂ€r i trĂ„den hugger den :) Bild tagen av medlemmen som ja gjort bytet med.
20220528_151135.jpg

Pricken över i! 👌 Missade coinedgen för blicken fastnade pĂ„ pricken. Smakfullt och snyggt hursomhelst 👏👍
En fĂ„r tacke! 🙂 Har haft delarna liggande ett bra tag och tvekade att montera dem för jag var Ă€rligt talat litet missnöjd med finishen pĂ„ vridringsinlĂ€gget. Kanten pĂ„ det runt pluppen Ă€r inte riktigt jĂ€mn. Nu blev jag sugen pĂ„ att testa att byta iaf och det ser ju onekligen rĂ€tt najs ut med större plupp Ă€ven om originalgrejerna hĂ„ller högre kvalitet. SjĂ€lva vridringen Ă€r det dock inget fel pĂ„! Sen Ă€r det ju faktiskt enkelt att sĂ€tta tillbaka originaldelarna om man skulle vilja "avmodda" klockan nĂ„gon gĂ„ng.

Tillbaka
Topp