• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Varför Àr inte Uncle Seiko attraktivt om jag fÄr vara nÀsvis och frÄga? Han har ju precis det du Àr ute efter. Fantastiskt fin 6105 du har!

NÀ produkterna Àr ju hundraprocentiga. DÀremot tar det emot att bestÀlla frÄn UK efter Brexit om det finns andra europeiska, eller Ànnu hellre svenska, alternativ.

Ja den Ă€r jĂ€ttefin, men av nĂ„n anledning hamnar valet sĂ€llan pĂ„ den nĂ€r jag stĂ„r framför klocklĂ„dan

NÀ produkterna Àr ju hundraprocentiga. DÀremot tar det emot att bestÀlla frÄn UK efter Brexit om det finns andra europeiska, eller Ànnu hellre svenska, alternativ.

Ja den Ă€r jĂ€ttefin, men av nĂ„n anledning hamnar valet sĂ€llan pĂ„ den nĂ€r jag stĂ„r framför klocklĂ„dan

Ja jo det blir ju lite pÄslag pÄ priset men inte sÄ farligt. Jag har ocksÄ en 6105 som nÀstan Àr i klass med din. Jag anvÀnder inte min ofta heller..
EBF28EA2-6F1F-4EFB-BE72-9F06E0FE62EF.jpeg

Skulle vilja ha nÄgon schyst lÀnk till denna men inte sÄ sugen pÄ att handla nytt..
SÄ har ni nÄgot i lÄdorna sÄ sÀg gÀrna till, köpes annonserna har inte gett nÄgot

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    328.8 KB · Visningar: 17
Morrn! Om nĂ„n sitter pĂ„ ett Z199 frĂ„n Uncle Seiko till övers passande min SRP777 sĂ„ hojta. đŸ™‹â€â™‚ïžđŸą

Senast Àndrad:
NyförvÀrv-frÄn sonen-för en stock snus!

Har en 6309-7040 som det kÀnns onödigt att hÀrja med pÄ/runt/under bÄten och pÄ badstrÀnder..

Denna har legat i hans lÄda ett antal Är-gillar den skarpt-och sÄ har den dragit sig +5 sekunder sedan igÄr kvÀll!

Lusten efter en SRP777 eller en SRP779 Àr vÀckt!!

Bilagor

• 9BBCD163-FDE8-4AC5-A94A-D5B130BE2C6F.jpeg
    9BBCD163-FDE8-4AC5-A94A-D5B130BE2C6F.jpeg
    408 KB · Visningar: 20
NyförvÀrv-frÄn sonen-för en stock snus!

Har en 6309-7040 som det kÀnns onödigt att hÀrja med pÄ/runt/under bÄten och pÄ badstrÀnder..

Denna har legat i hans lÄda ett antal Är-gillar den skarpt-och sÄ har den dragit sig +5 sekunder sedan igÄr kvÀll!

Lusten efter en SRP777 eller en SRP779 Àr vÀckt!!
Klart du skall anvÀnda din 6309!!!
Den vill ju bli anvÀnd nÀra sitt haubitat

Vad Àr detta för modell? SRP779?

Det knepiga Àr isÄfall att den inte har borrade bandhorn.

Är det en mindre modell?

Bilagor

• A610D7D3-F006-4343-B144-66F352A6522C.jpeg
    A610D7D3-F006-4343-B144-66F352A6522C.jpeg
    234.7 KB · Visningar: 17
Senast Àndrad:
Vad Àr detta för modell? SRP779?

Det knepiga Àr isÄfall att den inte har borrade bandhorn.

Är det en mindre modell?

Det dÀr lÀt konstigt! Om du menar den klockan du visade ovan sÄ Àr det en srpc91 men den borde ha borrade bandhorn. Har en sjÀlv som jag gillar vÀldigt mycket!
20220701_192543~2.jpg

Verkar ju helskumt, den boetten finns vÀl inte utan borrade bandhorn?

Tillbaka
Topp