Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag sÀger att den Àr jÀkligt snygg iallafallPlockade upp denna specialutgÄva idag. Trots sina 44mm kÀnns den nÀstan liten. Vad sÀger ni?
Jag hade den gröna förut - nedan som ref bredvid min nya. Kom inte överens med den - för liten i rel till tjockleken tyckte jag dÄ.
SĂ„ stilig!!
Klockan Àr supersnygg men armbandet Àr inget jag hade valt.6306 pÄ Olongapo
Det Ă€r en 76a. Bandet Ă€r vĂ€l kanske mer i kategorin âball med en historisk anknytningâ Ă€n nĂ„got annatKlockan Ă€r supersnygg men armbandet Ă€r inget jag hade valt.
Men det Àr ju tur att vi Àr olika
Ăr det en 77?
Det Ă€r Ă€ndĂ„ lustigt att 76 och 77 fĂ„r en sĂ„ annan patina pĂ„ sina markera pĂ„ tavlan Ă€n sĂ€g 81 eller 79..Det Ă€r en 76a. Bandet Ă€r vĂ€l kanske mer i kategorin âball med en historisk anknytningâ Ă€n nĂ„got annat
Min sitter rÀtt bra den ocksÄ.Given sommarklocka sedan 2016!
Imorgon Àr det sex Är sedan den köptes. Keeper!
Fortfarande sugen pÄ en Turtle? Börjar fundera pÄ att flippa min vidareEn sÄn vill jag ha!!