Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nytt nato pĂ„ PADIân! ZULUDIVER frĂ„n Watchgecko. Rekommenderas varmt. VĂ€ldigt hög komfort hittils. KĂ€nns vĂ€ldigt stabilt.
Hur kÀnns klockan med natot pÄ? Funderar pÄ ett grÄtt nato till min srp773 men tvekar angÄende höjden klockan fÄr
Ok, tack för bÄde bild och svar! FÄr mig att slÄ till pÄ ett nato till minHade samma oro faktiskt. Har dessutom en ganska smal handled sÄ vill inte biffa upp den mer Àn nödvÀndigt. Jag var noga med att köpa ett nato som inte byggde sÄ mycket. Denna Àr relativt tunn.
à ngrar mig att jag inte knep den. FÄ se hur lÀnge jag klarar att vara Padd-reissue-lös. En fjÀrde kommer sannolikt förr eller senare...à ngrar mig nÀstan alltid sÄ fort jag lagt ut en sÀljes, sÄ Àven denna gÄng men dÄ jag inte anvÀnder den sÄ Àr det roligare om nÄgon annan fÄr glÀdje av den.
Det kommer garanterat bli en ny Turtle snart ÀndÄ om jag kÀnner mig sjÀlv
Ja det Àr en jÀkligt kul klocka för den summan, har padin kvar men lÀr vÀl trilla in nÄgon mer snart ÀndÄà ngrar mig att jag inte knep den. FÄ se hur lÀnge jag klarar att vara Padd-reissue-lös. En fjÀrde kommer sannolikt förr eller senare...
Den blev ju jÀkligt bra pÄ lÀnkenHar nu haft ett antal SRP Turtle och den hÀr moddade Àr favoriten hittills. Har Àven omvÀrderat originallÀnken; oaktat att den Àr överjÀvlig att justera sÄ Àr den designmÀssigt övertÀnkt.
Ser riktigt bra ut.Testar ett Hirsch Liberty pÄ BlÄ Lagunen, och fÄr nog ÀndÄ sticka ut hakan lite och pÄstÄ att det flyger...
Grattis. Riktigt cool!