Det Àr Yobokies. Tycker det Àr riktigt bra.Alltid trevligt
Snygg combo med BoR! Uncle Seiko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr Yobokies. Tycker det Àr riktigt bra.Alltid trevligt
Snygg combo med BoR! Uncle Seiko?
HÀrlig bild! Du gillar inte Seikos originallÀnk?SÄ hÀrliga höstfÀrger just nu, passar pÄ att ta lite bilder! =)
VÀntar ivrigt pÄ nytt klockarmband, fulkopia pÄ Super Engineer frÄn tyska Amazon...
HÀrlig bild! Du gillar inte Seikos originallÀnk?
OriginallÀnken har vÀl ihÄliga ÀndlÀnkar ocksÄ? Jag skulle rekommendera Strapcode/Miltat alla dagar i veckan! Riktigt bra grejer. Kan vara sÄ att det kommer ut en fin-fin sÄn lÀnk (endmill) pÄ K&S snart!Tack! Tja, det Àr vÀl egentligen inget fel pÄ originallÀnken, tycker bara att "SE" Àr sÄ sjukt mycket snyggare. TyvÀrr missar jag ju de anpassade Ànd-lÀnkarna som jag hade fÄtt med Àkta "miltat/strapcode"-armband med det hade kostat ~1000kr mer! Kopian verkar vara ett par mm tunnare men den ser massiv ut i alla fall.
OriginallÀnken har vÀl ihÄliga ÀndlÀnkar ocksÄ? Jag skulle rekommendera Strapcode/Miltat alla dagar i veckan! Riktigt bra grejer. Kan vara sÄ att det kommer ut en fin-fin sÄn lÀnk (endmill) pÄ K&S snart!
OriginallÀnken har vÀl ihÄliga ÀndlÀnkar ocksÄ? Jag skulle rekommendera Strapcode/Miltat alla dagar i veckan! Riktigt bra grejer. Kan vara sÄ att det kommer ut en fin-fin sÄn lÀnk (endmill) pÄ K&S snart!
Grym!Kör Scubapro:n idag
Lika snyggt och inspirerande som vanligt. Helt i mitt tycke och smakBeige och brunt. Ofta trÄkigt men ibland fungerar det.
Tack sÄ mycket!Lika snyggt och inspirerande som vanligt. Helt i mitt tycke och smak
Hur mÄnga bra band sitter du pÄ egentligen, post efter post med grymma bandalternativBeige och brunt. Ofta trÄkigt men ibland fungerar det.
Haha, tack! Det Àr vÀl typ samma fem-sex band som figurerar pÄ bildernaHur mÄnga bra band sitter du pÄ egentligen, post efter post med grymma bandalternativ
FrÀscht hÀrjadGod fredag!
Verkligen, skönt genomgÄende skick!FrÀscht hÀrjad
Verkligen, skönt genomgÄende skick!
Haha gör sÄ!Min ser ju mint ut i jÀmförelse, fÄr jobba pÄ det framöver
Vad Àr det för ref pÄ den?Hej kompis, det var allför lÀnge sen!