• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

SÄ hÀrliga höstfÀrger just nu, passar pÄ att ta lite bilder! =)
VÀntar ivrigt pÄ nytt klockarmband, fulkopia pÄ Super Engineer frÄn tyska Amazon...

IMG_20190930_125219-01.jpeg

HÀrlig bild! Du gillar inte Seikos originallÀnk?

Tack! :) Tja, det Àr vÀl egentligen inget fel pÄ originallÀnken, tycker bara att "SE" Àr sÄ sjukt mycket snyggare. TyvÀrr missar jag ju de anpassade Ànd-lÀnkarna som jag hade fÄtt med Àkta "miltat/strapcode"-armband med det hade kostat ~1000kr mer! Kopian verkar vara ett par mm tunnare men den ser massiv ut i alla fall.

Tack! :) Tja, det Àr vÀl egentligen inget fel pÄ originallÀnken, tycker bara att "SE" Àr sÄ sjukt mycket snyggare. TyvÀrr missar jag ju de anpassade Ànd-lÀnkarna som jag hade fÄtt med Àkta "miltat/strapcode"-armband med det hade kostat ~1000kr mer! Kopian verkar vara ett par mm tunnare men den ser massiv ut i alla fall.
OriginallÀnken har vÀl ihÄliga ÀndlÀnkar ocksÄ? Jag skulle rekommendera Strapcode/Miltat alla dagar i veckan! Riktigt bra grejer. :) Kan vara sÄ att det kommer ut en fin-fin sÄn lÀnk (endmill) pÄ K&S snart! :angel:

OriginallÀnken har vÀl ihÄliga ÀndlÀnkar ocksÄ? Jag skulle rekommendera Strapcode/Miltat alla dagar i veckan! Riktigt bra grejer. :) Kan vara sÄ att det kommer ut en fin-fin sÄn lÀnk (endmill) pÄ K&S snart! :angel:

Synd att jag inte Àr sÄld pÄ Endmill, lite lika originalet (dock helt annan), som Jonas sa, det Àr solida ÀndlÀnkar, visste inte att det var annorlunda pÄ tidigare modeller. Gillar jag armbandet sÄ kanske det blir en bestÀllning pÄ en Miltat sÄ smÄningom, hade 25% kod pÄ klockmagasinet med de hade sÄ liten marginal pÄ deras armband sÄ jag kunde inte fÄ nyttja rabatten. FÄr hÄlla ögonen öppna pÄ k&s ocksÄ. ;)

Jag fuskar lite :eek: NÄgon hÀr som har ett insert passande srp777 liggande som ni vill sÀlja? Har en Coinedge utan som jag skulle vilja pimpa :happyhappy:

Tillbaka
Topp